کد خبر : 24196
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 9:39
-

تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد     شبکه خبری خوزستان | حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدصادق امینی پس از ۱۶ سال امام جمعه مسجدسلیمان تودیع و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن سید احمدی بعنوان امام جمعه جدید شهرستان معارفه شد.       به گزارش شبکه خبری خوزستان به

تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

 

 

شبکه خبری خوزستان | حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدصادق امینی پس از ۱۶ سال امام جمعه مسجدسلیمان تودیع و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن سید احمدی بعنوان امام جمعه جدید شهرستان معارفه شد.

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری صبح ملت نیوز صبح امروز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه ١٣٩٩ آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فر نماینده ولی فقیه و مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خوزستان ، برخی از هیاات امامان جمعه استان ، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

 

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدصادق امینی در سخنان ناب خود افزود: توسعه علم، فرهنگ، اقتصاد و دیگر امور هر جامعه به تعاون و بهره گیری از تمام توان نیروهای انسانی آن جامعه وابسته است و از این رو دین اسلام با نگاه ویژه ای که به تعاون و مشارکت اجتماعی و در امتداد آن توسعه داشته، آدابی را به منظور همدلی و همسوسازی افکار و حضور فعال مسلمانان در مجامع اجتماعی طراحی کرده است.

 

محمدصادق امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در تکریم جایگاه نماز جماعت جمعه افزود: یکی از برنامه های ویژه آیین آسمانی برای تحقق وحدت اجتماعی، فریضه عبادی سیاسی «نماز جمعه» است، فریضه ای که بیانگر روح تعاون و موجب تحکیم ارتباطات است و قابلیت آن را دارد که مجموعه امت اسلامی را همچون دانه های تسبیح به یکدیگر بپیوندد و موجبات ترقی و پیشرفت آنها را فراهم آورد.

 

لازم به ذکر است که حجت الاسلام و المسلمین سید حسن سید احمدی پیش از این به عنوان امام جمعه شهرستان لالی طی چندین دوره به مدت ٨ سال بر منبر امامت جمعه در هوشیاری و بیداری اسلامی ایفای نقش موثری داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.