کد خبر : 14521
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 1:01
-

تقدیر از ریاست کلانتری یازده شهرستان شوشتر

تقدیر از ریاست کلانتری یازده شهرستان شوشتر

به گزارش شبکه خبری خوزستان جمعی از همشهریان طی پیامی از تلاشهای ارزنده ریاست کلانتری یازده شهرستان جناب سروان زارعی در انهدام باند سارقین قدردانی کرد. متن پیام به شرح زیر است. بسمه تعالی امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می

به گزارش شبکه خبری خوزستان جمعی از همشهریان طی پیامی از تلاشهای ارزنده ریاست کلانتری یازده شهرستان جناب سروان زارعی در انهدام باند سارقین قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است.

بسمه تعالی

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند . مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

جناب سروان زارعی ریاست محترم کلانتری ۱۱

با سلام

شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش های سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه ازامنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند.

 اینجانبان از اینکه  شما عزیزان نیروی انتظامی با اراده ی آهنین و بر اساس دین داری واخلاق مداری، در جهت اقتدار و بالندگی ایران اسلامی با حماسه آفرینی و سلحشوری مدافع راستین نظام ولایی جمهوری اسلامی همت گمارده اید، وبا تلاش و از جان گذشتگی خود توانستید باند سارقین که سلب آسایش مردم  کرده را شناسایی و جایگاه امنیت شهرستان را ارتقاء دهید،تقدیر و تشکر خود را اعلام می داریم.

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دربرقراری نظم و امنیت جامعه ی ولایتمدار موفق و موید باشید.

 

          ولله الحمد
جمعی از شهروندان کهن شهر شوشتر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.