کد خبر : 26482
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 18:58
-

تغییر رنگ بندی شهرستان هندیجان از نارنجی به زرد به چه معناست؟

تغییر رنگ بندی شهرستان هندیجان از نارنجی به زرد به چه معناست؟

تغییر رنگ بندی شهرستان هندیجان از نارنجی به زرد به چه معناست: دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در این زمینه خطاب به مردم شریف هندیجان گفت: در پی تغییر وضعیت رنگ بندی شهرستان از نارنجی به زرد بسیار خرسندیم که با مشارکت بسیار خوب، همدلی و همکاری مردم، اصناف، ادارات و

تغییر رنگ بندی شهرستان هندیجان از نارنجی به زرد به چه معناست:

دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در این زمینه خطاب به مردم شریف هندیجان گفت: در پی تغییر وضعیت رنگ بندی شهرستان از نارنجی به زرد بسیار خرسندیم که با مشارکت بسیار خوب، همدلی و همکاری مردم، اصناف، ادارات و ارگانها این تغییر مثبت در شهرستان ایجاد شد، اما همه ماجرا این نیست!

وی افزود: ملاک رنگ بندی بر اساس تعداد موارد بستری در شهرستان میباشد که با توجه به کاهش موارد بستری این تغییر ایجاد شد، اما در شهرستان همچنان موارد مثبت سرپایی به تعداد قبل وجود دارد و نباید تحت تاثیر این تغییر رنگ در رعایت دستورالعملها سهل انگاری کنیم، چرا که با کوچکترین بی توجهی در رعایت پروتکلهای بهداشتی به سرعت وضعیت شهرستان خطرناک خواهد شد.

وی در ادامه داد: متاسفانه در سطح شهر، دوباره نشانه هایی از سهل انگاری در میان اصناف دیده میشود که با تجمعات بدون ماسک و عدم رعایت فاصله فیزیکی احتمال انتقال بیماری را افزایش میدهند. به هیچ وجه با ناقضان پروتکلهای مقابله با کرونا، مدارا نخواهیم کرد و در چهارچوب قانون حداکثر جریمه (۲ هفته پلمب) را برای آنان در نظر خواهیم گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان اظهار داشت: از همه شهروندان محترم تقاضامندیم همچنان و همانند گذشته رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار جدی خود قرار دهند دراین مورد به هیچ وجه سهل انگاری نکنند، چرا که وضعیت زرد بسیار شکننده است و ممکن است هر لحظه دوباره به وضعیت نارنجی برگردیم.

دکتر رئیسی در پایان گفت: برگزاری مراسم ختم و عروسی همچنان در شهرستان ممنوع میباشد و با برگزار کنندگان این گونه مراسم برخورد خواهد شد.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.