کد خبر : 31797
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 7:00
-

اخبار شادگان

ناصر حکیمی

تجهیز ۵ واحد آموزشی در شادگان به سیستم سرمایشی

تجهیز ۵ واحد آموزشی در شادگان به سیستم سرمایشی
تجهیز مدارس و کلاس‌های درس به امکانات سرمایشی امری مهم و ضروری است که در این راستا از همکاری و حمایت نماینده مردم شهرستان جناب ناصری نژاد و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی جناب مهندس بهادری در جهت این عمل خدا پسندانه قدردانی می‌شود.

مسئول نوسازی و تجهیزات مدارس شادگان : ۵ واحد آموزشی در شادگان به سیستم سرمایشی مجهز شدند.

شبکه خبری خوزستان | مسئول نوسازی و تجهیزات مدارس شادگان گفت: با مساعدت شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی ۵ واحد آموزشی در شادگان به سیستم سرمایشی مجهز شدند.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان بهزاد جعفر زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پس از جلسات و پیگیری های مکرر با شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی و عزم مدیر عامل آن شرکت بر ورود به مشارکت و مساعدت در سیستم آموزش و پرورش در اولین گام کولرهای تعداد ۵ واحد فضای اموزشی جهت راه اندازی و بهره برداری کامل مدارس مذکور توسط نوسازی مدارس شهرستان تحویل گرفته شد.

وی افزود: در آینده نزدیک شاهد کمک های دیگر آن شرکت در تهیه تجهیزات و تکمیل مدارس و پروژه های نیمه تمام آموزشی در سطح شهرستان شادگان خواهیم بود.

مسئول نوسازی و تجهیزات مدارس شادگان خاطر نشان کرد: با ادامه این روند کمک های شایانی به سیستم آموزش و پرورش منطقه جهت بالا بردن کیفیت آموزش فرزندانمان صورت پذیرد.

جعفر زاده در پایان گفت : تجهیز مدارس و کلاس‌های درس به امکانات سرمایشی امری مهم و ضروری است که در این راستا از همکاری و حمایت نماینده مردم شهرستان جناب ناصری نژاد و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی جناب مهندس بهادری در جهت این عمل خدا پسندانه قدردانی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل