کد خبر : 7380
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 14:39
-

برگزاری مراسم ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی در دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان+عکس

برگزاری مراسم ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی در دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان+عکس

سیزدهم آبان ماه، نماد ظلم ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال ۴۳، کشتار دانش‌آموزان بی‌گناه در سال ۵۷ توسط رژیم وابسته شاه و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام است. سیزدهم آبان ماه روز تاریخی

سیزدهم آبان ماه، نماد ظلم ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال ۴۳، کشتار دانش‌آموزان بی‌گناه در سال ۵۷ توسط رژیم وابسته شاه و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

سیزدهم آبان ماه روز تاریخی در انقلاب اسلامی ایران است و منحصر به دانش آموزان و دانشجویان نیست و همه مردم ایران با حضور در این راهپیمایی، همدلی و همبستگی ملی خود را در برابر استکبار به نمایش گذاشتند.

امروز همه آمدند هرچند از مسئولین و دولت گله مند هستیم اما آمدیم چون از طرف رهبر عزیزمان به جشن روز سیزدهم آبان ماه سالروز مبارزه با استکبار جهانی دعوت بودیم.

امروز آمدیم تا به دشمنان بگوییم باوجود همه مشکلات سخت اقتصادی همچنان با مشت های گره کرده مرگ بر استکبار جهانی را فریاد می‌زنیم وتا پای جهان پاسدار انقلاب اسلامی ایران هستیم.

امروز آمدیم تا به مسئولین بگوییم مابه وظیفه ذاتی خود عمل کردیم وحالا منتظر شما هستیم که به پاسداشت حضور مردم پای کار بیایید و بیش از پیش خدمت گذار مردم باشید.

امروز آمدیم تا به مسئولین بگوییم که برای شادی دل بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران و شهدا آمده بودیم.

امروز مردم بابصیرت شهرسوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان همگام با هزار شهر و شهرستان ایران اسلامی آمده بودند تا به مردم دنیا بگویند نسل جوان ما هوشیار است و گام دوم انقلاب را محکم‌تر برداشته ودر پی تحقق آن هستند.

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.