کد خبر : 23682
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 - 10:08
-

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان       شبکه خبری خوزستان : مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان برگزار شد.   به گزارش شبکه خبری خوزستان در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان

 

 

 

شبکه خبری خوزستان : مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ، حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان ، ابراهیم مهرانفرمعاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) ، فرماندهی انتظامی ، جانشین فرماندهی قرارگاه جنوب غرب ارتش ، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و تعدادی از مسئولین سازمان قضایی نیروهای مسلح استان به صورت ویدئوکنفرانس ، از خدمات حجت الاسلام و المسلمین سید محمود شفیعی تقدیر و علی افتخاری به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خوزستان معرفی شد.

 

 

در این مراسم رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده، بر ایستادگی و استقامت در برابر دشمنان نظام تاکید کرد وگفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشورمان استفاده می کنند و باید مقابل دشمنان ایستادگی و استقامت کرد و اگر امروز دست به ترور می‌زنند هدفشان تضعیف نظام است، ولی به لطف الهی در طول این ۴۰ سال نتوانسته اند جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در ادامه با قدردانی از زحمات رئیس سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خوزستان اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین شفیعی بیش از چهار دهه در سنگر‌های مختلف مانند بنیاد شهید، لشکر ۹۲ زرهی و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خدمات بسیار شایانی داشتند و جا دارد از زحمات و خدمات ایشان تقدیر و تشکر نمود.

 

 

وی با معرفی علی افتخاری به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خوزستان افزود: ایشان در سمت های مختلفی که در دستگاه قضایی داشتند سوابق و عملکرد خوب و مطلوبی دارند و در سال ۱۳۹۳ به عنوان قاضی نمونه کشوری معرفی شدند و امیدواریم در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با جدیت و قاطعیت در اجرای سیاستهای قوه قضائیه گام بردارند.

 

 

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به سابقه ۱۴ ساله خدمت کریم بحرانی فرد دادستان نظامی جدید خوزستان گفت: ایشان انسانی خوشنام و خوش اخلاق هستند که می‌توانند دادسرای نظامی خوزستان و ناحیه دزفول را ارتقاء دهند.

 

 

وی از دادستان نظامی استان خواست که در مدیریت قضایی پرونده‌های مهم و آموزش ضابطین و قضات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان نیز در این مراسم گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید محمود شفیعی یکی از قضات بسیار فهیم، فقیه، با دانش ، عادل و شجاع استان هستند و محبوبت خاصی بین همکاران در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادگستری دارند.

 

 

رئیس دستگاه قضایی خوزستان داشتن روحیه بسیجی و جهادی، صداقت و سلامت را از صفات بارز آقای افتخاری رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان برشمرد و خاطر نشان کرد: امیدوارم با این روحیه و پشتکار بتوانند فصل جدیدی را با همفکری و استفاده از ظرفیت حجت الاسلام شفیعی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان گام های مؤثری در ایجاد تحول در این سازمان داشته باشند.

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح که به عنوان نماینده سازمان در این مراسم حضور داشت، گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به دلیل عنایات و مطالبات خاص مقام معظم رهبری، سازمان مهمی است و وظایف ما هم به همین دلیل سنگین‌تر است.

 

 

ابراهیم مهرانفر مهمترین نیاز هر جامعه‌ای را امنیت برشمرد و افزود: بدون امنیت، چرخه علم، اقتصاد و صنعت با مشکل مواجه می‌شود و عزت و اقتدار هر کشوری به واسطه امنیت آن و وجود نیرو‌های مسلح است.

 

 

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود شفیعی رئیس سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خوزستان گفت: خدا را سپاسگزارم که بیش از ۴۰ سال توفیق خدمت به اسلام و انقلاب را به من عطا فرمود، انقلابی که امام (ره) فرمود که خدمت در آن عبادت است.

 

 

وی در ادامه، به گزیده ای از فعالیت های این سازمان در طول این ۲۰ سال پرداخت.

 

 

علی افتخاری رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در خوزستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حسن اعتماد رئیس قوه قضائیه در انتصاب وی به این سازمان در استان و همچنین حمایت های رئیس معزز دادگستری کل خوزستان به ارائه برنامه های خود پرداخت.

 

 

وی خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به مردم یک فرصت و نعمت الهی است که امیدوارم بتوانم با استعانت از خداوند متعال و با همکاری نیروهای مسلح در خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم گام های مؤثرتری بردارم و خدا را شاکرم این توفیق را به من داد که جانشین عالمی وارسته در این سازمان باشم.

 

 

در این مراسم کریم بحرانی فرد دادستان نظامی خوزستان برنامه ریزی برای اجرای دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی، شناسایی علل و عوامل وقوع جرم در نیرو‌های مسلح استان، برگزاری جلسات و نشست های مشترک با فرماندهان و مسئولان یگان ها، حضور منظم در جلسات شورای تأمین و سرکشی از بازداشتگاه‌ها و کلانتری‌ها را از مهمترین برنامه‌های خود طی مدت سرپرستی وی در دادستانی نظامی استان برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.