کد خبر : 23319
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 - 20:51
-

برگزاری جلسه مدیریت پسماند شهر مسجدسلیمان با شهردار و رییس شورای شهر

برگزاری جلسه مدیریت پسماند شهر مسجدسلیمان با شهردار و رییس شورای شهر

برگزاری جلسه مدیریت پسماند شهر مسجدسلیمان با شهردار و رییس شورای شهر شبکه خبری خوزستان : جلسه مدیریت پسماند شهر مسجدسلیمان با شهردار جدید و رییس شورای شهر برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان ، مصطفی یوسفی  سرپرست اداره حفاظت محیط زیست

برگزاری جلسه مدیریت پسماند شهر مسجدسلیمان با شهردار و رییس شورای شهر

شبکه خبری خوزستان : جلسه مدیریت پسماند شهر مسجدسلیمان با شهردار جدید و رییس شورای شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان ، مصطفی یوسفی  سرپرست اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان ، از برگزاری جلسه مشترک با شهردار جدید مسجدسلیمان، رییس شورای شهر ، معاون خدمات شهری ، مشاور محیط زیست شهرداری ، کارشناس پسماند و معاون و کارشناس دفتر عمران خبر داد.

یوسفی با اشاره به وضعیت نامساعد محیط زیست شهری گفت : حفاظت از محیط زیست بالاخص در زمینه مدیریت پسماند از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که متاسفانه در ماه های اخیر شهرستان با چالش های جدی روبرو بوده است.

پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان نیز همکاری بین شهرداری و محیط زیست را امری ضروری دانست و تصریح کرد : مطابق با اولویت بندی بحث شده در ساماندهی معضلات محیط زیست ، بررسی های لازم را به عمل خواهد آورد.

در این جلسه روح الله جلیلی رئیس شورای شهر نیز با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست گفت : شورای شهر نیز در تحقق اهداف زیست محیطی همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.

از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه میتوان به تعیین تکلیف وضعیت سرمایه گذار کارخانه بازیافت ، ارائه نهایی طرح های مطالعاتی پسماند،ساماندهی سایت دفن زباله و مدیریت بهینه نخاله های ساختمانی و … اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.