کد خبر : 29293
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 9:52
-

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت هندیجان اظهارکرد

برخورد جدی و بدون اغماض با متخلفان دستورالعملهای کرونا در گشت مشترک ادارات در هندیجان

برخورد جدی و بدون اغماض با متخلفان دستورالعملهای کرونا در گشت مشترک ادارات در هندیجان

برخورد جدی و بدون اغماض با متخلفان دستورالعملهای کرونا در گشت مشترک ادارات در هندیجان: به گزارش خبرنگارمااز هندیجان امشب مطابق با دستور فرماندار شهرستان هندیجان برای از سر گیری جدی بازدیدهای مشترک ادارات از اصناف هندیجان، بازدید و بازرسی از بازار و اصناف هندیجان با هدف نظارت بر رعایت شیوه نامه ها و دستورات

برخورد جدی و بدون اغماض با متخلفان دستورالعملهای کرونا در گشت مشترک ادارات در هندیجان:

به گزارش خبرنگارمااز هندیجان امشب مطابق با دستور فرماندار شهرستان هندیجان برای از سر گیری جدی بازدیدهای مشترک ادارات از اصناف هندیجان، بازدید و بازرسی از بازار و اصناف هندیجان با هدف نظارت بر رعایت شیوه نامه ها و دستورات مقابله با کرونا با حضور نمایندگان ادارات صمت، تعزیرات، اصناف، اماکن نیروی انتظامی و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت انجام گرفت.

مسئول  بهداشت محیط مرکز بهداشت هندیجان اظهارکرد: در بازرسی مشترک امشب، از ۴۵ مورد اصناف مختلف کالاخانگی و تهیه توزیع موادغذایی بازدید بعمل آمدکه ۳ مورد صنف کالا خانگی و یک مورد ماهی فروشی پلمب گردیدند. وی افزود: تعداد ۱۲ مورد اخطار و ۵ مورد معرفی به مراجع قضایی انجام گرفت. ازجمله تخلفات صورت گرفته عدم استفاده از ماسک، عدم دریافت کد بهداشتی و عدم رعایت فاصله گزاری میباشد.

شهرام شفاعت فردریایان گفت: هدف از این بازدیدها بالابردن حساسیت و جدیت صاحبان اصناف و اماکن تجاری شهرستان در رعایت دستورالعملهای مقابله با کرونا میباشد. این بازدیدها در راستای مصوبات ستاد کرونای شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت و با متخلفانی که سلامت جامعه و مردم را نادیده میگیرند برخورد قاطعی خواهیم داشت.
خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل