کد خبر : 26736
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1400 - 14:04
-

بدتر از کرونا چیست؟

بدتر از کرونا چیست؟

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اقتصاددان؛ در این شرایط کرونایی که روزانه هزاران نفر به این ویروس مبتلا می شوند و ده ها نفر از هموطنان عزیزمان دار فانی را وداع می گویند؛ شرایط و اوضاع اقتصادی بلایی سنگین تر از کروناست؛ هر چند امسال توصیه بهداشتی بر عدم خرید و حضور

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اقتصاددان؛ در این شرایط کرونایی که روزانه هزاران نفر به این ویروس مبتلا می شوند و ده ها نفر از هموطنان عزیزمان دار فانی را وداع می گویند؛ شرایط و اوضاع اقتصادی بلایی سنگین تر از کروناست؛ هر چند امسال توصیه بهداشتی بر عدم خرید و حضور در بازار عید بوده است، اما آنچه بازارها را خلوت کرده بود و مردم نتوانستند حتی در منزل خود جشن عید بگیرند گرانی های سرسام آوری هست که مردم عادی به واسطه‌ی آن قادر به خرید نیستند، مردم این روزها حتی نمی توانند شکم زن و بچه ی خود را سیر کنند چه برسد به خرید آجیل و شیرینی، لباس و کفش نو!!

کارمندان و کارگران با این شرایط تورم به زیر خط فقط سقوط کردند و دیگر نمی توانند به روی زن و بچه ی خود نگاه کنند، چون دیگر نمی توانند خریدی داشته باشند، حال دیگران که شغلی و درآمدی ندارند چه باید بگویند؟
در این شرایط و اوضاع، احول هرچند پدران و مادران شرایط بد اقتصادی را تا حدودی درک می کنند اما آیا کودکان و نوجوانان نیز می توانند درک کنند؟!

لذا از مسولین کشوری که شاید خود هیچ خریدی انجام ندهند و نمی دانند نداری چیست، مطالبه می شود که به فکر چاره باشند. مردم را مایوس نکنند، مردم ما بهترین مردمان هستند و در همه شرایط در کنار مسولین بودند و هستند شما هم به فکر آنان باشید.

خیلی مردم در بورس سرمایه گذاری کردند و تمام سرمایه خود را به امید زندگی بهتر گذاشتند اما صد حیف که آن هم از بین رفت و روحیه آنان را تخریب کرد.

قیمت مواد خوراکی چندین برابر شده است از خیار و گوجه و هویج گرفته تا ماست و پنیر و کره.قیمت زمین، مسکن و اجاره مسکن، سرسام آور گشته، مصالح ساختمانی به اوج قیمت رسیده است.

مردم این روزها از پله ی اول هرم مازلو هم سقوط کردند؛ تنها هدف شان تهیه خوراک و پوشاک و مسکن شده است و به آن هم نمی رسند، جامعه ما از اهداف خویش دور شده است، جوانان بیکار به دنبال هر نوع سرگرمی اعم از انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، از عقاید دینی در حال دور شدن هستند. جوانان ناامید هستند با توجه به‌ نداری به فکر ازدواج نیستند، آنانی که ازدواج کردند هم توانایی بچه داری ندارند؛ و همچنین مشکلات مالی در خانوارها سبب شده که آمار طلاق ها افزایش یابد.

مشکلات اقتصادی اساسی شده است، مردم بیشتر از این کشش ندارند، بیایید این مردم نجیب را درک کنید و برای آنان کار کنید؛ ما مردم هم سعی کنیم به همدیگر رحم کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.