کد خبر : 28752
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 7:19
-

باند مخوف سارقان خودرو در حمیدیه خوزستان متلاشی شد

باند مخوف سارقان خودرو در حمیدیه خوزستان متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: یک باند مخوف سارقان خودرو در شهرستان حمیدیه که با سرقت ۳۲ فقره از انواع سرقت‌ها سبب رعب و ترس در دل مردم شریف این شهرستان شده بودند، متلاشی شدند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سهراب حسین نژاد با اعلام خبر دستگیری باند سارقان

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: یک باند مخوف سارقان خودرو در شهرستان حمیدیه که با سرقت ۳۲ فقره از انواع سرقت‌ها سبب رعب و ترس در دل مردم شریف این شهرستان شده بودند، متلاشی شدند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سهراب حسین نژاد با اعلام خبر دستگیری باند سارقان خودرو در شهرستان حمیدیه اظهار داشت: باند ۳ نفره‌ای در شهرستان حمیدیه مدتی بود که با سرقت متنوع انواع اموال عمومی و خصوصی این شهر، موجب رعب و ترس در دل مردم شده بودند که با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیری اعضای باند در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار شبانه روزی و انجام انواع عملیات‌های کنترل و تعقیب نامحسوس مخفیگاه باند ۳ نفره سارقان در شهرستان حمیده شناسایی و در طی یک عملیات ضربتی اعضای باند دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد: اموال کشف شده از مخفیگاه این باند شامل ۱۱ دستگاه خودرو، ۴ دستگاه موتورسیکلت، تعداد ۱۹ دریچه‌ آب کانال کشاورزی، یک عدد ترانس برق، ادوات کشاورزی، تابلوهای علائم راهداری و تعداد زیادی وسایل و قطعات خودروی است.

سرهنگ حسینی نژاد در خصوص اعترافات اعضای این باند بیان داشت: در تحقیق از اعضای این باند افراد به ارتکاب ۳۲ فقره سرقت اموال عمومی و خصوصی در شهرستان حمیدیه اعتراف کردند که در خصوص جرایم احتمالی این افراد تحقیقات پلیس استان در حال پیگیری است.

وی در انتها با هشدار به مجرمینی که باعث ایجاد ترس در دل مردم می‌شوند گفت: خط قرمز پلیس آگاهی تشکیل و فعالیت باندی مجرمین است که باعث ایجاد رعب و وحشت در دل مردم می‌شوند لذا پلیس هیچ گونه مماشات و تعلل ندارد و با شدت و سرعت در متلاشی کردن باندها وارد عمل می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.