کد خبر : 14846
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 22:20
-

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان از کارگاه تولیدی خیرین نیکوکار شهرستان امیدیه

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان از کارگاه تولیدی خیرین نیکوکار شهرستان امیدیه

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان از کارگاه تولیدی خیرین نیکوکار شهرستان امیدیه   به گزارش خبرنگارما از شهرستان امیدیه امروز مهدی آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان، فریدون کاظمی رئیس مرکز بهداشت و معاون بهداشتی و هیات همراه از کارگاه تولیدی خیرین نیکوکار شهرستان امیدیه واقع در مدرسه حدیث دیدار کردند. مهدی آبدیده با

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان از کارگاه تولیدی خیرین نیکوکار شهرستان امیدیه

 

به گزارش خبرنگارما از شهرستان امیدیه امروز مهدی آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان، فریدون کاظمی رئیس مرکز بهداشت و معاون بهداشتی و هیات همراه از کارگاه تولیدی خیرین نیکوکار شهرستان امیدیه واقع در مدرسه حدیث دیدار کردند.

مهدی آبدیده با حضور در کارگاه تولیدی خیرین نیکوکار شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از سردار مهران سبزی والا مسئول گروه جهادی و کلیه دست اندرکاران این مجموعه، از واحدهای مختلف تولیدی این کارگاه دیدن کرد.

آبدیده دراین باره اظهارکرد: هدف از بازدید این کارگاه تولیدی جهت سپاس و قدردانی از گروه جهادی خیرین نیکوکار که میتوان گفت یکی از اولین گروههای یاری دهنده و کمک رسان به کادر بهداشت و درمان بوده است که با حمایت جهادی از خط مقدم مبارزه با اپیدمی کرونا باعث دلگرمی و اطمینان خاطرآنان گردیده واین کار زیبا و جهادی همچنان درذهن کادر بهداشت ودرمان خواهد ماند.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.