کد خبر : 14684
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 20:25
-

بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجدخوزستان از کارگاه تولید ماسک مسجد الهادی اهواز

بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجدخوزستان از کارگاه تولید ماسک مسجد الهادی اهواز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از کارگاه تهیه ماسک بهداشتی در مسجد الهادی آریاشهر اهواز بازدید کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از شبستان ، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» امروز (پنج‌شنبه ۲۸ فروردین) از کارگاه تهیه ماسک بهداشتی در مسجد الهادی آریاشهر اهواز بازدید و زحمات گروه جهادی مسجد الهادی،

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از کارگاه تهیه ماسک بهداشتی در مسجد الهادی آریاشهر اهواز بازدید کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از شبستان ، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» امروز (پنج‌شنبه ۲۸ فروردین) از کارگاه تهیه ماسک بهداشتی در مسجد الهادی آریاشهر اهواز بازدید و زحمات گروه جهادی مسجد الهادی، بسیجیان و اعضای کانون فرهنگی هنری نورالهادی این شهرستان تقدیر کرد.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اضافه کرد: بچه‌های مساجد خوزستان قلب نازنین رهبر معظم انقلاب را خشنود کردند و این جز با تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی روحانیون و بچه‌های مساجد برای مبارزه با ویروس کرونا میسر نبود.
وی افزود: بچه‌های مساجد همزمان در دو جبهه فضای حقیقی (تهیه بسته‌های معیشتی، ضدعفونی معابر و …) و فضای مجازی در حال انعکاس فعالیت‌ها و تولید محتوای انقلابی، علمی و اخلاقی برای اقشار مختلف جامعه هستند که نمونه بارز این فعالیت ها تولید روزانه یک‌هزار ماسک بهداشتی بوده که تاکنون ۲۵ هزار ماسک تولید شده و در اختیار افراد بی‌بضاعت قرار داده شده است

«محمدرضا طالب‌باغبانی» مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهادی اهواز ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های مهم این کانون را در مقابله با ویروس کرونا ارائه داد.

وی ابراز کرد: تولید و برنامه‌ریزی برای تحقق تهیه ۲۵ هزار ماسک جراحی، توزیع رایگان ماسک‌ها در مناطق محروم اهواز، تهیه و برنامه‌ریزی به منظور اهدای یک‌هزار بسته غذایی به مستمندان سطح شهر اهواز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه رمضان، ضدعفونی کردن خیابان‌ها و آپارتمان‌ها سطح منطقه و … از جمله این اقدامات است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.