کد خبر : 10917
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 11:19
-

بازدید مدرسه سمیه۲از نیروگاه ورامین

بازدید مدرسه سمیه۲از نیروگاه ورامین

بازدید دانش آموزان دختر دبستان سمیه۲ از نیروگاه رامین به گزارش شبکه خبری خوزستان،دانش آموزان دبستان سمیه۲کلانشهر اهواز از نیروگاه رامین بازدید کردند. به منظور آشنایی با کارگاههای صنعتی و آموزش عملی،دانش آموزان به همراهی کادر مدرسه راهی نیروگاه رامین شده تا از نزدیک با نحوه تولید برق و پیشرفت صنعتی دیدن کنند. سوگند رنجبر

بازدید دانش آموزان دختر دبستان سمیه۲ از نیروگاه رامین

به گزارش شبکه خبری خوزستان،دانش آموزان دبستان سمیه۲کلانشهر اهواز از نیروگاه رامین بازدید کردند.

به منظور آشنایی با کارگاههای صنعتی و آموزش عملی،دانش آموزان به همراهی کادر مدرسه راهی نیروگاه رامین شده تا از نزدیک با نحوه تولید برق و پیشرفت صنعتی دیدن کنند.

سوگند رنجبر یکی از دانش آموزان کلاس ششم مدرسه سمیه۲ در این زمینه گفت:هدف از این بازدید و گردش آشنایی با نحوه تولید برق و اینکه درسهایی که در کلاس خوانده ایم بصورت عملی شاهد آن باشیم.اینگونه بازدیدها از نظر عملی برای ما دانش آموزان بسیار مهم است که نحوه کار را عملی مشاهده کنیم.

بتول نیسی دیگر دانش آموز این مدرسه گفت: بدون شک وقتی درسی توسط معلم درس داده شود و در کلاس درس با آن آشنا شویم بصورت عملی ببینیم از ذهن ها پاک نمیشود. وقتی صنعتی را بصورت عملی مشاهده بکنیم متوجه خواهیم شد که چقدر برای اقتصاد کشور باید زحمت کشید.در این گردش عملی وقتی کارگدان را از نزدیک دیدیم که چگونه زحمت میکشند سبب شد که با انگیزه بیشتر و روحیه ی بالاتری درس خود را پیگیر باشیم چرا که ما آینده سازان مملکت هستیم همانطور که این زحمت کشان آینده را ما خواهند ساخت.

در پایان دانش آموزان پایه ششم این مدرسه از زحمات و تلاشهای خانم چراغی که در کلاس میکشند وسبب پیشرفت علمی انان شده تقدیر وتشکر کردند.

نبی نیسی/شبکه خبری خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.