کد خبر : 14829
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 14:53
-

بازدید فرماندار شهرستان امیدیه از جاده امیدیه به جایزان

بازدید فرماندار شهرستان امیدیه از جاده امیدیه به جایزان

بازدید فرماندارشهرستان امیدیه ازجاده امیدیه به جایزان: به گزارش خبرنگارمااز شهرستان امیدیه سید مهران رفیعی فرماندار به منظور بررسی از آخرین وضعیت قطعه (ج) محور امیدیه به جایزان به صورت فیزیکی از این محور بازدید کرد.   در این بازدید مهندس سلامی معاونت برنامه ریزی و عمران فرمانداری ، بهمنی بخشدار جایزان وی را همراهی

بازدید فرماندارشهرستان امیدیه ازجاده امیدیه به جایزان:

به گزارش خبرنگارمااز شهرستان امیدیه سید مهران رفیعی فرماندار به منظور بررسی از آخرین وضعیت قطعه (ج) محور امیدیه به جایزان به صورت فیزیکی از این محور بازدید کرد.

 

در این بازدید مهندس سلامی معاونت برنامه ریزی و عمران فرمانداری ، بهمنی بخشدار جایزان وی را همراهی نمودند. سیدمهران رفیعی فرماندار امیدیه دراین بازدید اظهارکرد: باتوجه به وضعیت ۳ کیلومتر قطعه ( ج ) زیر سازی آن تکمیل و آماده آسفالت میباشد که ظرف چند روز آینده عملیات آسفالت آن آغاز خواهد شد .

نماینده عالی دولت درادامه افزود: جاده جایزان الحمدالله رو به پایان است و بجز یک و هشت دهم کیلومتر آن از آسفالت قدیم استفاده میشود .

معاونت عمرانی جهت تکمیل یک و هشت دهم باقیمانده این محور این قطعه را در دستور کار قرار داده است. فرماندارامیدیه درپایان گفت: امیدواریم باپایان یافتن وتکمیل این جاده هیچگونه مشکلی ارتباطی باشهرستان ها همجوارنداشته باشیم.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.