کد خبر : 22883
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 20:07
-

بازدید دکتر علیرضا ورناصری از برخی روستاهای توابع هفتکل

بازدید دکتر علیرضا ورناصری از برخی روستاهای توابع هفتکل

*بازدید دکتر علیرضا ورناصری از برخی روستاهای توابع هفتکل*   دکتر علیرضا ورناصری به منظور بررسی و رفع مشکلات و ارائه راهکار جهت بهبود وضعیت کنونی برخی روستاهای هفتکل ، ضمن بازدید میدانی در بین اهالی این مناطق حضور یافت.     به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی

*بازدید دکتر علیرضا ورناصری از برخی روستاهای توابع هفتکل*

 

دکتر علیرضا ورناصری به منظور بررسی و رفع مشکلات و ارائه راهکار جهت بهبود وضعیت کنونی برخی روستاهای هفتکل ، ضمن بازدید میدانی در بین اهالی این مناطق حضور یافت.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده و خدمتگزار مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی ، هفتکل و اندیکا ، دکتر علیرضا ورناصری به همراه جمعی از مسئولین شهرستان هفتکل از روستاهای سی مایلی، دیمه درب، جا رود و سر تیوک از توابع شهرستان هفتکل به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات این مناطق بازدید کرد.

 

بر اساس این گزارش دکتر ورناصری ضمن بازدید از این مناطق، طی نشستی در بین اهالی این روستاها در خصوص واکاوی مشکلاتی همچون: گازرسانی به روستاها ،مشکلات افت ولتاژ برق ، وضعیت آب شرب ، معضلات کشاورزان ،ترمیم جاده های مواصلاتی، بهسازی و نوسازی برخی مدارس ، تقویت شبکه اینترنت و خطوط ارتباطی و طرح هادی روستاها به بحث و گفتگو پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.