کد خبر : 26964
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 22:00
-

بازداشت ۲ نفر به دلیل برگزاری مراسم ختم در شهرستان لالی

بازداشت ۲ نفر به دلیل برگزاری مراسم ختم در شهرستان لالی

به دلیل عدم رعایت قوانین و پروتکلهای بهداشتی در یک مراسم ختم نیروی انتظامی ۲ نفر از برگزار کنندگان این مراسم و راننده آمبولانس حمل جنازه را بازداشت کردند .

شبکه خبری خوزستان | دادستان شهرستان لالی از بازداشت ۲ نفر به دلیل برگزاری مراسم ختم خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از لالی نیوز حسن عالی پور اظهار داشت : با توجه به مصوبات ستاد کرونا در شهرستان در خصوص عدم برگزاری مراسم ختم و عروسی تا ریشه کنی کامل بیماری منحوس کرونا ، متاسفانه بعضا” مشاهده می شود مردم بدون توجه به این مصوبه ، اقدام به برگزاری مراسم می کنند ؛ که این تجمعات گسترده باعث انتشار و سرایت بیماری کرونا در بین عموم شهروندان شده است .

وی تصریح کرد : روز دوشنبه ۹ فروردین به دلیل عدم رعایت قوانین و پروتکلهای بهداشتی در یک مراسم ختم نیروی انتظامی ۲ نفر از برگزار کنندگان این مراسم و راننده آمبولانس حمل جنازه را بازداشت کردند .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لالی تاکید کرد : با توجه به نظر کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان در خصوص شیوع سریع ویروس کرونا در مجالس و مراسم به لحاظ عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، طبق قانون با بانیان هرگونه مراسمی که موجب تجمع مردم شود به علت تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت مردم ، به شدت و بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.