کد خبر : 37873
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آذر 1401 - 8:15
-

بازداشتی‌های حادثه تروریستی ایذه به ۶۱ نفر رسید

بازداشتی‌های حادثه تروریستی ایذه به ۶۱ نفر رسید

اهواز – شبکه خبری خوزستان – رئیس کل دادگستری خوزستان با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص حوادث دلخراش هفته گذشته در شهرستان ایذه، گفت: بازپرس ویژه برای رسیدگی به پرونده تعیین شده است و تاکنون ۶۱ نفر متهم شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پنجشنبه شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خوزستان ، علی دهقانی با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص حادثه دلخراش هفته گذشته در شهرستان ایذه، گفت: در این رابطه تاکنون ۶۱ متهم شناسایی و دستگیر شدند که ۵۴ نفر آنان با قرار بازداشت موقت در بازداشت هستند.

وی اظهار داشت:تحقیقات ،اقدامات لازم و ضروری برای شناسایی ضاربین، کلیه عوامل، مرتبطین در صحنه و پشتیبانی کنندگان تا شناسایی و دستگیری کامل آنان و تکمیل تحقیقات از سوی بازپرس و ضابطین عام و خاص در حال انجام است.

رییس کل دادگستری خوزستان افزود: جمع‌آوری ادله، اخذ اظهارات حاضرین در صحنه، تحقیقات میدانی، معاینه و تحقیقات محلی، صورت گرفته است.

دهقانی تصریح کرد: باتوجه به اهمیت موضوع، بازپرس ویژه‌ برای رسیدگی به این پرونده تعیین‌ شده است.

وی با بیان اینکه مجازات و کیفر، سزادهنده ، بازدارنده و اثرگذار در انتظار مرتکبین خواهد بود گفت: یقینا برخورد دستگاه قضایی با افرادی که به جان و امنیت مردم و آرامش عمومی جامعه تعرض می‌کنند قاطعانه و سخت گیرانه است.

در حادثه تروریستی ایذه در ۲۵ آبان هفت نفر به شهادت رسیدند و تعدادی مجروح شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.