کد خبر : 26044
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 17:52
-

این همکاری دیگر فایده‌ای ندارد / حسینی ۶۰ درصد دریافتی داشته است

این همکاری دیگر فایده‌ای ندارد / حسینی ۶۰ درصد دریافتی داشته است

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهارات تندی نسبت به احتمال جدایی سرمربی این تیم مطرح کرد.«نمی‌خواستم ریز قراردادها را بگویم، اما ایشان تا الان ۶۰ درصد دریافتی داشته است.»، «اگر قرار به کارهای غیراخلاقی باشد، اقدامات‌شان را به کمیته اخلاق می‌گویم.»، «قرار نیست وقتی همه چیز خوب باشد، سهم آنها و اگر مشکلی شد، روی باشگاه

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهارات تندی نسبت به احتمال جدایی سرمربی این تیم مطرح کرد.«نمی‌خواستم ریز قراردادها را بگویم، اما ایشان تا الان ۶۰ درصد دریافتی داشته است.»، «اگر قرار به کارهای غیراخلاقی باشد، اقدامات‌شان را به کمیته اخلاق می‌گویم.»، «قرار نیست وقتی همه چیز خوب باشد، سهم آنها و اگر مشکلی شد، روی باشگاه آوار کنند.»، «این همکاری دیگر فایده‌ای ندارد».صحبت‌های بالا بخشی از اظهاراتی است که محمد نظری، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با “ورزش سه” انجام داده است؛ حرف‌هایی که در واکنش به شایعاتی مبنی بر جدایی سید مجتبی حسینی، سرمربی این تیم و فسخ قرارداد یک‌طرفه او مطرح شده است:

* تمام شروط حسینی را انجام دادیم

تا الان که آقای حسینی قراردادشان را فسخ نکردند. باشگاه نفت مسجدسلیمان همه شروطی که ایشان در زمان قرارداد مطرح و امضاء کرده بودند را انجام داده و کوتاهی نکرده است. باشگاه یک سری وظایف متقابل نسبت به کادر فنی و مجموعه تیم دارد که تلاش کرده آن را به بهترین شکل انجام دهد تا مشکلی برای تیم به وجود نیاید.

* حسینی ۶۰ درصد دریافتی داشته است

کارهایی که وظیفه ما بود را انجام دادیم. دریافتی تمام بازیکنان تیم را حداقل به ۳۵ درصد و حداکثر به ۵۰ درصد رساندیم. ضمنا خود آقای حسینی تا قبل از بازی با آلومینیوم اراک ۶۰ درصد پول گرفتند. این موارد نشان می‌دهد  که ما وظایف خودمان را به خوبی انجام دادیم و تمام امکانات لازم را در اختیارشان گذاشتیم. از طرف دیگر، هیچ دخالتی در مباحث فنی نداشتیم و ایشان می‌توانند اظهار کنند که ما در امورشان دخالتی داشتیم یا خیر. ما مدیریت و کارهای خودمان را پیش بردیم و به تعهداتی که نسبت به کادر فنی و تیم داشتیم، عمل کردیم.

* بروید و دریافتی دیگر تیم‌ها را مقایسه کنید

بروید و مقایسه کنید که ما و دیگر باشگاه‌ها تا چه اندازه پرداختی داشتیم و آیا به تعهداتمان عمل کردیم یا خیر. همین بازی قبل که مقابل آلومینیوم داشتیم، یکی از بازیکنان‌شان به من گفت که ۱۵ درصد دریافتی داشته‌اند. بروید و دیگر تیم‌ها را ببینید تا مشخص شود دریافتی بازیکنان ما نسبت به دیگر باشگاه‌ها چگونه بوده است.

* وقتی مشکلی پیش می‌آید، سر باشگاه آوار می‌کنند

یک سری وظایف برعهده ما است که انجام می‌دهیم، اما آقای حسینی و کادر فنی‌شان هم در قبال باشگاه، وظایفی دارند که باید آنها را انجام دهند. نمی‌شود که وقتی شرایط و جایگاه جدولی خوب باشد، به نفع کادر فنی و دوستان و وقتی هر مشکلی پیش بیاید، روی سر مجموعه مدیریتی باشگاه آوار کنند. باید کارهایی که انجام می‌دهند، منصفانه باشد و کارهای غیر معمول انجام ندهند.

* نیاز باشد، به کمیته اخلاق گزارش می‌دهم

اگر قرار باشد، کارهای غیراخلاقی آنها را به کمیته اخلاق گزارش می‌کنم. درست نیست که یک موضوعی را بگوییم و جو را علیه باشگاه کنیم. بله، درست است که شرایط در یک جایی مثل مسجدسلیمان با شهری مثل تهران یا مراکز استان‌ها متفاوت باشد؛ مطمئنا کادر فنی و بازیکنان ما قبل از اینکه به مسجدسلیمان بیایند، در صورت داشتن پیشنهادات بهتر به تیم‌های دیگر می‌رفتند، اما وقتی به مسجدسلیمان آمدند، یعنی پذیرفتند که ما در خدمت آنها باشیم و تعهد دادند که در این باشگاه با این امکانات و شرایط کار می‌کنند.

* سوء مدیریت کادر فنی را گردن بگیرند

خدا شاهد است وظیفه‌مان را به خوبی انجام دادیم. این کارهای غیر اخلاقی که آقایان انجام می‌دهند، درست نیست. اگر سوء مدیریت در کادر فنی هست، باید گردن بگیرند و بگویند اشکال داشتیم و نباید اِشکال خودشان را گردن دیگران بیندازند. ما انتظار داریم دوستان منصفانه نظر بدهند و مدیریت باشگاه را زیر سوال نبرند.

* ما هم پیگیر فسخ هستیم تا شکایت کنیم!

برخی از اعضای تیم ما ۳۵ درصد دریافتی داشتند که در همین هفته یا اوایل هفته آینده کارهای پرداختی و رساندن مطالبات آنها به ۵۰ درصد را انجام می‌دهیم. دوستانی که پیگیر موضوع فسخ قرارداد هستند، بدانند که این کارها غیراخلاقی است و ما طبق ضوابط و مقررات، شکایت می‌کنیم و از کمیته اخلاق این اقدامات را پیگیری خواهیم کرد.

* خودشان حواشی داخلی را درست کردند

هنوز رسما چیزی درباره فسخ قرارداد آقای حسینی نگفته‌اند. البته بعضی مباحث از سوی کادر فنی ایشان وجود دارد و مطرح می‌شود. آنها طوری وانمود می‌کنند که مشکلات از سمت مدیریت باشگاه است، در صورتی که حواشی داخلی تیم را خودشان درست کرده‌اند.

* مدیریت مستطیل سبز را مربی انجام می‌دهد

اگر در دیدار با آلومینیوم اراک تنش‌هایی روی نیمکت ما اتفاق افتاد، گردن من نیست. وظیفه بنده مدیریت باشگاه است و خدا را شکر من  این مسائل را مدیریت کردم، اما اینکه کنار زمین درگیری‌هایی اتفاق می‌اُفتد، گردن من نیست و مدیریت مستطیل سبز برعهده سرمربی است. بنده مدیریت باشگاه را برعهده دارم و وظایفم را تا آخرین بازی نیم‌فصل انجام دادم.

* دستیاران حسینی هم ۴۰ درصد گرفته‌اند

کادر فنی آقای حسینی هم تا الان ۴۰ درصد دریافتی داشته‌اند و طی روزهای آینده ۱۰ درصد دیگر به آنها پرداخت می‌شود تا قبل از شروع دور برگشت به ۵۰ درصد برسند. حالا شما مقایسه کنید که دیگر باشگاه‌ها تا چه اندازه پرداختی داشته‌اند.

* خودشان حواشی داخلی دارند

متاسفانه در دیدار اخیرمان که شکست خوردیم، مشخص شد خودشان حواشی داخلی دارند، اما می‌خواهند پیش‌دستی کنند و بگویند مدیریت باشگاه به این شکل و چنین وضعی بوده است! در صورتی که مدیریت در زمان بازی یک بحث داخلی بوده و آنها باید اوضاع را جمع کنند. نباید برخورد ضعیفی داشته باشند و سوء مدیریت کادر فنی بر گردن باشگاه بیفتد. اگر اشکالی وجود دارد، بپذیریم و دیگران را مقصر نکنیم. چنین مسائلی به مدیریت دوستان برمی‌گردد که باید تسلط داشته باشند و در جریان بازی مدیریت خوبی انجام دهند تا حواشی به وجود نیاید.

* شرایط مسجدسلیمان با مراکز استان‌ها متفاوت است

اگر مباحثی که مطرح می‌کنند، منصفانه باشد، هیچ اشکالی ندارد، اما اگر اشکالاتی که در کادر فنی و اطرافیان‌شان هست را به مدیریت مرتبط کنند، درست نیست چون باشگاه توانسته تمام امکانات لازم را فراهم کند. بالاخره باشگاهی که در شهر مسجدسلیمان وجود دارد، با یک تیم که در مرکز استان‌ها است، تفاوت‌هایی خواهد داشت و سختی‌های خاص خود را دارد. اگر هم کسی پذیرفته به مسجدسلیمان بیاید، باید کارش را انجام دهد و منصفانه نیست این هجمه‌ها مطرح شود. البته ما هم تلاش کردیم تا اشکالات را برطرف کنیم.

* بازیکنان جوان به رفتار شما نگاه می‌کنند

بازیکنان جوان و جویای نام در تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان فرصت به دست می‌آورند تا رشد کنند و به تیم‌های مطرح‌تر بروند. اگر قرار است آقایان به این شکل کار کنند و بروند، مطمئنا بازیکنان هم به آنها نگاه می‌کنند و کارشان خراب می‌شود. اگر این بازیکنان در نفت مسجدسلیمان بازی نمی‌کردند، چه اتفاقی برای‌شان می‌افتاد؟ آنها در این تیم زمینه حضور در تیم‌های بزرگتر ر ا به دست می‌آورند و ظرفیت‌های لازم را پیدا می‌کنند.

* مذاکره با حسینی کار درستی نیست

آقای حسینی قرارداد دارد و به وجود آمدن این کشمکش‌ها، دودش را اول از همه به چشم خودشان می‌برد و بعد به باشگاه می‌رسد. قراردادها معمولا به این شکل است که طرفین تعهدات و بندهایی در متن قرارداد دارند و مسائلی هست که بتوانند در نیم‌فصل فسخ قرارداد کنند، اما اگر مذاکره‌ای از طرف باشگاه‌ها با ایشان(مجتبی حسینی) صورت گرفته، درست نیست.

* اگر به یک باشگاه قول دادند، پیگیری می‌کنیم

اگر آقای حسینی به یک باشگاه قول همکاری داده، قطعا این موضوع را از طریق کمیته اخلاق پیگیری می‌کنیم، کمااینکه قبل از دیدار با آلومینیوم نیز مباحثی مطرح شده بود.

* این همکاری دیگر فایده‌ای ندارد

خود آقای حسینی تا الان ۶۰ درصد دریافتی داشته تعدادی از نفرات تیم هم به ۵۰ درصد دریافتی رسیده‌اند. ایشان به شکل قانونی نمی‌توانند قراردادشان را فسخ کنند ولی اگر می‌خواهند مسائل حاشیه‌ای را به وجود بیاورند، این همکاری دیگر فایده‌ای ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.