کد خبر : 14923
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 10:08
-

ایجاد اشتغال برای ۶۰ جوان خوزستانی؛ تولید ۱۵هزار ماسک روزانه در کارگاه تولید صنعتی ماسک

ایجاد اشتغال برای ۶۰ جوان خوزستانی؛ تولید ۱۵هزار ماسک روزانه در کارگاه تولید صنعتی ماسک

استاندار خوزستان با اشاره راه اندازی کارگاه تولید ماسک گفت: با تولیدات این کارگاه به ظرفیت استان افزوده شده که کار بسیار ارزشمندی است و علاوه بر تولیدهای خطی شرایط تولید و عرضه ماسک و لباس نیز در این کارگاه فراهم شده است. به گزارش شبکه خبری خوزستان، غلامرضا شریعتی در آئین افتتاح یک کارگاه

استاندار خوزستان با اشاره راه اندازی کارگاه تولید ماسک گفت: با تولیدات این کارگاه به ظرفیت استان افزوده شده که کار بسیار ارزشمندی است و علاوه بر تولیدهای خطی شرایط تولید و عرضه ماسک و لباس نیز در این کارگاه فراهم شده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، غلامرضا شریعتی در آئین افتتاح یک کارگاه تولیدی ماسک در اهواز با تقدیر از زحمات زحمت کشان این عرصه اظهارداشت: در این مجموعه در گذشته لباس و پکیج‌های استریل برای بیمارستان‌ها تولید می‌شد اما با وجود بیماری کرونا مطابق با نیاز ما سیستم خط را تغییر و اصلاح کردند.

وی افزود: همچنین در این کارگاه روزانه یک‌هزار پکیج استریل تولید می‌شود و علاوه بر آن روزانه ۱۵ هزار ماسک و ۳۰۰ لباس استریل و محافظتی برای کادر بهداشت و درمان که ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی دارند، تولید می‌شود.

استاندار خوزستان با اشاره به ویژگی این کارگاه گفت: با تولیدات این کارگاه به ظرفیت استان افزوده شده که کار بسیار ارزشمندی است و علاوه بر تولیدهای خطی شرایط تولید و عرضه ماسک و لباس نیز در این کارگاه فراهم شده است.
وی افزود: این کارخانه ماشین‌آلات جدید هم سفارش داده است که به محض رسیدن می‌توانند خط را به ظرفیت تولید بالا برسانند.

شریعتی به ویژگی‌های این کارگاه اشاره کرد و گفت: در این کارگاه تولیدات به صورت کاملا استریل، استاندارد و علمی انجام می‌شود و تجهیزات استریل را کامل دارند و خط تولید را پیش می‌برند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی در دوران شیوع کرونا گفت: این کارگاه زمینه اشتغال ۶۰ نفر فراهم شده است ،این افراد کار خود را طبق ضوابط و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت انجام می‌دهند که از آنها قدردانی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.