کد خبر : 8739
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1398 - 14:46
-

انفجار سیلندرگاز نگهبان / دچار سوختگی شد و قسمتی از ساختمان تخریب شد + تصاویر

انفجار سیلندرگاز نگهبان / دچار سوختگی شد و قسمتی از ساختمان تخریب شد + تصاویر

این ساختمان هنوز به گاز شهری وصل نشده و نگهبان از سیلندر گاز استفاده می کرد و متاسفانه بدلیل اینکه شیر آن را نبسته که نگهبان در هنگام ورود متوجه انتشار گاز در ساختمان نشده و در نهایت با روشن کردن چراغ انفجار رخ می دهد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان بر اثر انتشار گاز یک کپسول در ساختمان و عدم رعایت موارد ایمنی قسمتی ساختمان نوساز دچار خسارت شد و نگهبان ساختمان با سوختگی بسیار راهی بیمارستان شد.

 

دیروز ۳۰ آذر ماه و حوالی ساعت ۴ به دلیل عدم بستن شیر سیلندر گاز و انتشار گاز در ساختمان که با روشن شدن چراغ باعث انفجاری مهیب شده که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی با ۴ خودروی مجهز و ۲ عدد آمبولانس محوطه پاکسازی شد و مجروح به بیمارستان انتقال داده شد.

 

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی اهواز بیان کرد: در این حادثه خسارتی به ساختمان و همچنین خودروهای پارک شده کنار ساختمان وارد آمد و خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم که ضمن حضور به موقع پرسنل آتش نشانی شرایط عادی مجدد به محل مذکور بازگشت .

 

قنبری افزود: این ساختمان هنوز به گاز شهری وصل نشده و نگهبان از سیلندر گاز استفاده می کرد و متاسفانه بدلیل اینکه شیر آن را نبسته که نگهبان در هنگام ورود متوجه انتشار گاز در ساختمان نشده و در نهایت با روشن کردن چراغ انفجار رخ می دهد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل