کد خبر : 26021
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 19:34
-

اندیکا شهرستانی بدون امکانات اولیه از جمله نبود بیمارستان ، نبود پایانه مسافربری ، نبود گاز شهری و نبود جاده مناسب و استاندارد بین شهری و بین روستایی

اندیکا شهرستانی بدون امکانات اولیه از جمله نبود بیمارستان ، نبود پایانه مسافربری ، نبود گاز شهری و نبود جاده مناسب و استاندارد بین شهری و بین روستایی

*اندیکا شهرستانی بدون امکانات اولیه از جمله نبود بیمارستان ، نبود پایانه مسافربری ، نبود گاز شهری و نبود جاده مناسب و استاندارد بین شهری و بین روستایی .   *بسم الله الرحمن الرحیم* *مصاحبه امروز ما با رحمان نظرپور یکی از کنشگران و فعالان اجتماعی شهرستان است که گلایه های بسیاری از مسئولین دارد:*

*اندیکا شهرستانی بدون امکانات اولیه از جمله نبود بیمارستان ، نبود پایانه مسافربری ، نبود گاز شهری و نبود جاده مناسب و استاندارد بین شهری و بین روستایی .

 

*بسم الله الرحمن الرحیم*
*مصاحبه امروز ما با رحمان نظرپور یکی از کنشگران و فعالان اجتماعی شهرستان است که گلایه های بسیاری از مسئولین دارد:*
نظرپور بیان کرد: این شهرستان سالیان زیادی است که محروم بوده و هنوز نیز محروم است و از داشتن ابتدایی ترین امکانات نیز بی بهره است، و هر ساله وعده های زیادی مسئولین شهرستانی و استانی و نمایندگان مختلف به ما می دهند، که هیچکدام عملی نمی شوند، و نمیدانیم چه زمانی به وعده های خود عمل میکنند؟
وی ادامه داد: سالهای بسیاری است که اندیکا از نداشتن یک بیمارستان رنج میبرد، مردمان زیادی در این شهرستان بدلیل نبود بیمارستان باید به شهرهای مجاور یعنی مسجدسلیمان ویا به مرکز استان منتقل شوند، که این امر باعث شده تعداد زیادی از بیماران گرامی در راه انتقال به مسجدسلیمان و اهواز جان خود را از دست بدهند،زیرا در زمان مناسب به مرکز درمانی نرسیده اند، بیماران شهرستان اندیکا برای عقرب گزیدگی، زایمان و سوختگی و…. که نیاز فوری به درمان دارند باید چندین ساعت منتظر بمانند تا به مسجدسلیمان منتقل شوند.
وی افزود یکی دیگر از معضلات اصلی شهرستان نبود پایانه مسافربری در این شهرستان است که برای رفت و آمد ساکنان به شهرهای مجاور از جمله مسجدسلیمان، لالی، اهواز و دیگر شهرستانها شهرکرد و اصفهان و…با مشکل مواجه می شوند در فصل های مختلف سال ،ساکنانی که قصد دارند به شهرهای مجاور بروند باید ساعت ها و یا روزها منتظر بمانند.

و در این فصل سرما نیاز اساسی و روزانه شهروندان گرامی که پخت و پزاست به گاز شهری هنوز میسر نشده ،با اینکه زمان زیادی است که تعدادی از روستاها اندیکا خط لوله آن کشیده شده ولی جریان گاز برقرار نیست در لوله.
نظرپور در پایان بیان کرد:از تمام مسئولین شهرستانی ، استانی و نماینده محترم ۴حوزه در مجلس شورای اسلامی تقاضامندم که برای رفع مشکلات این شهرستان به پای کار بیایند و امکانات مناسب را برای زندگی شهروندان این شهرستان فراهم نمایند.

*✍🏻مصطفی شکیبافر*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.