کد خبر : 32949
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 12:13
-

انتخاب یک شهردار متخصص و دارای رزومه اولویت اصلی شورای شهر لالی باشد

انتخاب یک شهردار متخصص و دارای رزومه اولویت اصلی شورای شهر لالی باشد

انتخاب یک شهردار متخصص و دارای رزومه اولویت اصلی شورای شهر لالی باشد. در حالی که بیش از شش ماه از آغاز بکار شورای ششم لالی می گذرد اما انتخاب شهردار لالی همچنان از چالش های مهم اعضای شورا بشمار می رود. شنیده ها حاکی از آن است که طی روزهای آتی شهردار لالی انتخاب

انتخاب یک شهردار متخصص و دارای رزومه اولویت اصلی شورای شهر لالی باشد.

در حالی که بیش از شش ماه از آغاز بکار شورای ششم لالی می گذرد اما انتخاب شهردار لالی همچنان از چالش های مهم اعضای شورا بشمار می رود. شنیده ها حاکی از آن است که طی روزهای آتی شهردار لالی انتخاب خواهد شد و علیرغم مطرح شدن گزینه های متعدد نام افراد صاحب رزومه نیز به چشم می خورد.

از جمله افراد مطرح شده طی روزهای اخیر عزت اله بهرامی معاونت پیشین خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان است که علاوه بر سال ها تخصص در حوزه شهرداری و خدمات شهری، سابقه فعالیت بعنوان مشاور شورای عالی کشور را نیز در رزومه دارد. بهرامی از جمله جوانان متعهد و انقلابی شهرداری بوده که پاک دستی و تلاشگری از خصیصه های بارز وی می باشد. بهرامی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و کارشناسی مدیریت دولتی می باشد.

بدون شک انتخاب یک شهردار آگاه و آشنا به اصول مدیریت شهری و دارای رزومه می تواند علاوه بر پیشبرد اهداف توسعه شهری ارتباطات و تعاملات سازنده با دیگر نهادها و سازمان های شهری و در سطح استان را زمینه چینی نماید. در شرایط کنونی به نظر می رسد بهرامی جزو معدود گزینه هایی باشد که می تواند شهرداری لالی را از بحران نجات دهد. از این رو انتظار می رود شورای شهر لالی با تصمیمی هوشمندانه فارغ از طایفه گرایی و هرگونه جناح بندی ها مدیری شایسته را انتخاب نموده و اعتماد شهروندان را بار دیگر جلب نمایند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.