کد خبر : 29726
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 4:32
-

اخبار شادگان

امام جمعه جدید شادگان معرفی شد

امام جمعه جدید شادگان معرفی شد
امامت جمعه مسوولیت سنگینی است و با توجه به سوابق حجت الاسلام منصوری امیدواریم ظرفیت‌ها را به خوبی شناسایی کرده و پیگیری نماید.

شبکه خبری خوزستان | حجت الاسلام عبدالرحمان منصوری روز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به عنوان امام جمعه جدید شادگان معرفی شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایرنا نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین معارفه امام جمعه جدید شادگان گفت: شهرستان شادگان از سوابق تاریخی و فرهنگی منحصر به فردی برخوردار است که باید اهداف مورد نظر در شان آن دنبال شود.

حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد افزود: امامت جمعه مسوولیت سنگینی است و با توجه به سوابق حجت الاسلام منصوری امیدواریم ظرفیت‌ها را به خوبی شناسایی کرده و پیگیری نماید.

وی تقویت وحدت و همدلی بین اقشار مختلف مردم را از اولویت‌های مهم امام جمعه جدید شادگان برشمرد و اظهار داشت: لازمه این همدلی، وفاق بین همه گروه‌ها و اقشار در شهرستان شادگان است که امیدواریم با استفاده از تجربه بزرگان و ظرفیت‌های موجود محقق شود.

سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این آیین گفت: شهرستان شادگان با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان و مختلف از جمله فولاد ،بخش کشاورزی و تالاب شادگان شایسته نیست اینگونه غرق در محرومیت باشد.

امید صبری‌پور افزود: بیکاری جوانان شادگان یکی از مشکلات اساسی این شهرستان است که اقداماتی در این باره صورت گرفته است اما کافی نیست.

وی با اعلام گله مندی کشاورزان شادگانی از پایین بودن قیمت خرید خرما بیان کرد: پایین بودن قیمت خرید تضمینی خرما کشاورزان شادگانی را متضرر کرده است.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: شهرستان شادگان نیازمند اعتبارات ویژه است و انتظار می رود  مسئولان استانی و کشوری به این شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی از نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خواست در کنار دولت به مسئله مطالبات کارگران و مشکل فاضلاب شهر شادگان ورود کند تا این مشکلات برطرف شوند.

صبری پور همچنین تبدیل وضعیت کاری کارکنان شهرداری های تابعه این شهرستان، تبدیل وضعیت نیروهای نهضت سواد آموزی همچنین نیروهای آموزشی ، آموزش و پرورش شادگان را خواستار شد.

در این آیین از زحمات ۱۰ ساله حجت الاسلام سیدمجید شریفی امام جمعه پیشین شادگان قدردانی شد. حجت الاسلام سیدمجید شریفی به عنوان امام جمعه سوسنگرد منصوب شده است.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل