کد خبر : 15217
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 16:23
-

 اطلاعیه و دستورالعمل مهم کارگروه نظارت بر اصناف ستاد مدیریت بیماری کرونا خرمشهر

 اطلاعیه و دستورالعمل مهم کارگروه نظارت بر اصناف ستاد مدیریت بیماری کرونا خرمشهر

  اطلاعیه و دستورالعمل مهم کارگروه نظارت بر اصناف ستاد مدیریت بیماری کرونا خرمشهر   🔸 *دبیر شورای اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خرمشهر از صدور اطلاعیه و دستورالعمل مهم کارگروه نظارت بر اصناف ستاد مدیریت بیماری کرونا خرمشهر خبر داد؛ که مشروح این اطلاعیه‌ به شرح ذیل است:* ۱.پاساژها ، مجتمع های

 

اطلاعیه و دستورالعمل مهم کارگروه نظارت بر اصناف ستاد مدیریت بیماری کرونا خرمشهر

 

🔸 *دبیر شورای اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خرمشهر از صدور اطلاعیه و دستورالعمل مهم کارگروه نظارت بر اصناف ستاد مدیریت بیماری کرونا خرمشهر خبر داد؛ که مشروح این اطلاعیه‌ به شرح ذیل است:*

۱.پاساژها ، مجتمع های تجاری و بازار های مسقف با رعایت موازین بهداشتی از ساعت ۹ صبح الی ۱ ساعت بعد از نماز مغرب مجاز به فعالیت بوده و مدیر مجتمع تجاری موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از هرگونه ازدحام در محوطه سرپوشیده، مجتمع میباشد ؛ در غیر اینصورت با حضور اصناف و مرکز بهداشت ضمن صورتجلسه پرونده برای رعایت موازین بهداشتی که منجربه پلمپ طولانی مدت و جرائم مالی خواهد شد به دادگستری ارجاع می‌شود.

۲.رستوران ها، اغذیه فروشی ها ، طباخی‌ها، فست فودها فقط برای فروش افطار و آن هم به صورت بیرون بر بعد از یک ساعت بعد از اذان مجاز به فعالیت می‌باشند. مالک فروشگاه موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از هرگونه ازدحام در محل اغذیه فروشی ممنوع بوده و در غیر اینصورت با حضور اصناف و مرکز بهداشت ضمن صورتجلسه پرونده برای رعایت موازین بهداشتی که منجربه پلمپ طولانی مدت و جرائم مالی خواهد شد به دادگستری ارجاع می‌شود.

۳.روز بازارها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله دست فروشان، جلوگیری از هرگونه ازدحام و تحت نظارت پیوسته شهرداری مجاز به فعالیت بوده و در غیر اینصورت با حضور اصناف و مرکز بهداشت و اجرائیات شهرداری اقدام به جمع آوری بساط روزبازارها خواهد شد.

۴.آرایشگاه ها و سالن های زیبایی با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های بهداشتی صرفا برای پیرایش عمومی افراد با وقت قبلی و بدون ازدحام ، مجاز به فعالیت می‌باشند. توجه: این مجوز به هیچ عنوان برای آرایش و پیرایش مجالس جشن و عروسی نمی‌باشد و این‌گونه مجالس تا اطلاع ثانوی ممنوع است؛ در غیر اینصورت با حضور اصناف و منجربه پلمپ طولانی مدت و جرائم مالی خواهد شد و به دادگستری ارجاع می‌شود.

🔺لازم به ذکر است که صنوف پر خطر: ۱- آموزشگاه‌های رانندگی ۲- گرمابه، سونا،ماساژ ۳-مراکز بازی و تفریح و گیم‌نت ۴-باشگاه های ورزشی و بدن سازی ۵- تالارهای پذیرایی و سالن های مراسم ۶- قهوه خانه ها ، چایخانه‌ها همچنان تعطیل خواهند بود و با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد؛ دیگر اصناف با رعایت دستورات بهداشتی و اخذ مجوز از اتاق اصناف و ثبت نام در سامانه جامع سلامت مجاز به فعالیت می‌باشند.

*شورای اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خرمشهر*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.