کد خبر : 12353
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 0:34
-

اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان هندیجان

اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان هندیجان

اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان هندیجان     با سلام خدمت مردم شریف و خوب هندیجان؛ به اطلاع میرساند هیچ مورد اثبات شده ای از بیماری کرونا در هندیجان شناسایی نشده، شهروندان به شایعات توجه نکنند. مواردی از بیماران در بیمارستان شهداء با علائم مشابه بستری هستند که بر اساس پروتکل های استاندارد وزارت خانه

اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان هندیجان

 

 

با سلام خدمت مردم شریف و خوب هندیجان؛ به اطلاع میرساند هیچ مورد اثبات شده ای از بیماری کرونا در هندیجان شناسایی نشده، شهروندان به شایعات توجه نکنند.

مواردی از بیماران در بیمارستان شهداء با علائم مشابه بستری هستند که بر اساس پروتکل های استاندارد وزارت خانه مطبوع تحت مراقبت میباشند. هر مورد بدحال با آمبولانس ویژه مخصوص اینکار به مراکز بیمارستانهای مخصوص اینکار در اهواز انتقال داده خواهد شد.
هیچ مورد تایید شده کرونا شناسایی نشده است، این باز به این معنی نیست که هیچ بیمار کرونایی در هندیجان وجود ندارد، ممکنه بیمار باشد و شناسایی نشده است، درهر حال تمام موارد مشکوک بیماری تحت مراقبت ویژه قرار دارند و جای نگرانی نیست.
از شهروندان عزیز هندیجان میخواهیم که با حفظ آرامش خود به شایعات توجه نکند و با رعایت اصول بهداشتی توصیه شده از سلامت خود مراقبت کنند و درصورت داشتن علائم بیماری فورا به بیمارستان شهداء هندیجان مراجعه کنند.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان هندیجان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.