کد خبر : 8557
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 11:23
-

اسکان اضطراری ۳۲۰ خانواده در اهواز ، آبادان و خرمشهر در بارندگی اخیر

اسکان اضطراری ۳۲۰ خانواده در اهواز ، آبادان و خرمشهر در بارندگی اخیر

اسکان اضطراری ۳۲۰ خانواده در اهواز ، آبادان و خرمشهر در بارندگی اخیر معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در عملیات‌های متوالی ۴۲۰ خانوار امداد رسانی شده و ۳۲۰ خانواده از شهرهای اهواز ، آبادان و خرمشهر اسکان اضطراری شدند. علی پهلوان در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم از اهواز اظهار

اسکان اضطراری ۳۲۰ خانواده در اهواز ، آبادان و خرمشهر در بارندگی اخیر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در عملیات‌های متوالی ۴۲۰ خانوار امداد رسانی شده و ۳۲۰ خانواده از شهرهای اهواز ، آبادان و خرمشهر اسکان اضطراری شدند.
علی پهلوان در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم از اهواز اظهار داشت: پس از آغاز بارندگی و اعلام منطقه امدادی ۴۰ تیم امدادی از ابتدا در حال امدادرسانی هستند در حالی که پس از اعلام بحران در استان تیم‌های عملیاتی و تیم واکنش سریغ استان به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی افزود: بارندگی شهرهای خرمشهر، آبادان، باوی، اهواز، شادگان، شوشتر، رامهرمز و هفتکل دچار مشکل شده بودند که ۴۰ تیم امدادی از ساعات اولیه در کنار مردم حاضر و مشغول به امداد رسانی شدند.
معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان بیان کرد: بر این اساس در عملیات‌های متوالی ۴۲۰ خانوار امداد رسانی شده و ۳۲۰ خانواده از شهرهای اهواز ، آبادان و خرمشهر اسکان اضطراری شدند.

بر اساس این گزارش در بارندگی اخیر خوزستان و با ورود سامانه بارشی به این استان برخی از شهرها دچار آبگرفتگی شدید معابر شد که موجب تعطیلی چند روزه مدارس و ادارات خوزستان شد.

انتهای پیام/۳۳۲/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل