کد خبر : 35520
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 8:17
-

ویژه و مهم

عصر جهان

استدعا مردم از استانداری خوزستان احترام به نظر شورا و پایان دادن به بلاتکلیفی شهرداری مسجدسلیمان / کوتاهی در صدور حکم «شهردار منتخب » توجیهی ندارد

استدعا مردم از استانداری خوزستان احترام به نظر شورا و پایان دادن به بلاتکلیفی شهرداری مسجدسلیمان / کوتاهی در صدور حکم «شهردار منتخب » توجیهی ندارد
گزینه بومی آنهم شاغل در شهرداری از نظر علمی و‌ منطقی از صدها مدیر خارج از گود بهتر است

 

استدعا مردم از استانداری احترام به نظر شورا و پایان دادن به بلاتکلیفی شهرداری مسجدسلیمان / کوتاهی در صدور حکم «شهردار منتخب » توجیهی ندارد

 

تعلل در صدور حکم «شهردار مسجدسلیمان » توجیهی ندارد.

 

استدعا مردم از استانداری احترام به نظر شورا و پایان دادن به بلاتکلیفی شهرداری مسجدسلیمان است.

 

شبکه خبری خوزستان | اقدام اعضای محترم شورای شهر مسجدسلیمان در انتخاب گزینه های بومی جهت تصدی شهرداری مسجدسلیمان ستودنی و قابل تقدیر است ولی اشکال اساسی این است که به مسئولین محلی هماهنگ و مشورت نکردند این بی اعتنایی و رخصت از مقامات محلی منجر به تطویل زمان و عدم پاسخگویی و تایید صلاحیت ها شده که حاصل ان بی پاسخ ماندن ۴ گزینه منتخب انها و در واقع بی اعتنایی به درخواست مردم شد.

 

حوزه استانداری در ورژن جدید نداشتن سوابق مدیریت میانی را توجیه تعلل در اعلام موضع خود اعلام داشته و گزینه چهارم شورا را فاقد این شرط دانسته است.

 

در این شهر به استناد تجارب ادوار گذشته همیشه با ترفندهائی و به لطایف الحیل صلاحیت منتخبان بومی تائید نگردید تا افراد غیربومی با اتکا به مهره چینی افراد ذینفوذ در مرکز استان بر مسند شهرداری مسجدسلیمان تکیه زنند.

در علم مدیریت پلتفرمی بنام منحنی گوس حاکم و نقشه راه است A__B/ c D \e_H
براین اساس تعاریف شما از صرف مدیر بودن یک گزینه برای شهرداری تنها موجب ائتلاف وقت و صرف هزینه ها و معطل ماندن فعالیت های عمرانی و دیگر فعالیت ها خواهد شد.

 

گوس میگوید یک ‌مدیر وارداتی به یک سیستم بدلیل نا همگن بودن و عدم شناخت مدتها طول خواهد کشید تا از نقطه Aتا نقطه Bارزیابی ها و مرور مدارک و شناخت منابع انسانی بافت جغرافیایی منطقه ظرفیت ها و تجهیزات وامکانات موجود حوزه را شناسایی کند که زمان چشمگیری را از مدیر سلب می نماید از نقطه Bبه بعد و پس از طی زمان زیادی تازه فعالیت ها کلید میخورد و همین طورفعالیت ها رو به بالا ادامه می یابد تا نقطه c روال کار از همین نقطه ادامه پیدا می کند تا مشکلات نارسائی ها کاستی ها عوامل تخریب و کم‌کاری ها این منحنی را رو بپایی به سقوطتا نقطه D بکشاند که دراین‌مرحله اوج فعالیت های یک ‌مدیر را میتوان سنجید از این نقطه تا نقطه eهم که موجب اهانت ها تخریب ها و تهمت ها «رها کن» «حیا کن» نثار و نصیب مدیر سرخورده و سرانجام از نقطه eتاH هم‌ که گردواری و رحل سفر و بافلانی دزد بود بدرقه خواهد شد.

 

استاندار محترم معاونت های محترم استانداری گزینه بومی آنهم شاغل در شهرداری از نظر علمی و‌ منطقی از صدها مدیر خارج از گود بهتر است و آن مراحل منحنی گوس را به هدر نمی دهد.

 

کارگران زحمتکش شهرداری چندین ماه است گرسنه میخوابند سرپرست شهرداری تکلیف امروز و فردای خود را نمی داند.

 

چرا با سرنوشت یک شهر محروم اینگونه رفتار می شود؟ آیا معیارهای آئین نامه ای در شهرهای دیگر و کلانشهرها دقیقا رعایت شده؟ یا به مسجدسلیمان که رسیده اینگونه گردید؟

 

لذا جهت مزید استحضار مقامات مسئول عرض می نمایم: تعلل در اعلام تایید صلاحیت شهردار منتخب فرصت سوزی است و موجبات رکود و معطل ماندن پروژه های عمران شهری و خدماتی را فراهم می کند و مخلص کلام نارضایتی عامه مردم را به دنبال دارد.

 

لذا مجالی برای سیاست بازی و فرصت سوزی دیگر وجود ندارد و استدعا مردم از استانداری احترام به نظر شورا و پایان دادن به بلاتکلیفی شهرداری مسجدسلیمان است.

 

با احترام

مرجع : پرویز دوید خسروی از اهالی رسانه مسحد سلیمان (عصر جهان)

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل