کد خبر : 21614
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 4:51
-

استان خوزستان نخستین شهید مدافع سلامت را تقدیم کرد

استان خوزستان نخستین شهید مدافع سلامت را تقدیم کرد

عبدالله عسکری پزشک متعهد و شریف بیمارستان رازی اهواز در راه صیانت از مردم به عنوان نخستین پزشک خوزستانی به جمع شهدای والامقام مدافع سلامت پیوست. به گزارش شبکه خبری خوزستان ؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، عبدالله عسکری پزشک متعهد و شریف بیمارستان رازی اهواز در راه صیانت از مردم

عبدالله عسکری پزشک متعهد و شریف بیمارستان رازی اهواز در راه صیانت از مردم به عنوان نخستین پزشک خوزستانی به جمع شهدای والامقام مدافع سلامت پیوست.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، عبدالله عسکری پزشک متعهد و شریف بیمارستان رازی اهواز در راه صیانت از مردم به عنوان نخستین پزشک خوزستانی بال پرواز به سوی حق گشود و به جمع شهدای والامقام مدافع سلامت پیوست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پی شهادت اولین شهید مدافع سلامت در خوزستان اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان استان خوزستان در جریان مبارزه با شیوع بیماری کرونا در غم از دست دادن همکاری دلسوز و متعهد عزادار شد.

وی افزود: تاریخ پزشکی به احترام شهدای مدافع سلامت خواهد ایستاد، آنها که پروانه‌وار به گرد مردمشان می‌گردند، جان عزیز خود را در کف دست گذاشته‌اند و پاکبازانه و شجاعانه در عرصه خدمت نغمه ایثار می‌سرایند.

فرهاد ابول نژادیان بیان داشت: با قلبی دردمند و دلی نگران از سلامت همکاران عزیزم در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، ضایعه درگذشت عسکری را به خانواده ایشان و جامعه خدمتگزار پزشکی تسلیت می‌گویم. امید آن داریم مردم شریف با رعایت هر چه بهتر آداب بهداشتی در این روزها، قدردان و پاسبان جان و ایثارگری‌های مدافعان سلامت خود باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.