کد خبر : 29659
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 6:44
-

ویژه

استاندار خوزستان: مشکلات فاضلاب استان تا ۲سال آینده حل می شود

استاندار خوزستان: مشکلات فاضلاب استان تا ۲سال آینده حل می شود
مهار آب های سطحی و دفع فاضلاب یکی از مشکلات جدی خوزستان است بخصوص در برخی شهرها مانند اهواز، بندر امام، ماهشهر  که حادتر است و سال های گذشته باعث نارضایتی مردم و مشکلاتی برای شهروندان شد.

ostandar

استاندار خوزستان گفت: تلاش می شود تا مشکلات فاضلاب و سیستم دفع آب‌های سطحی استان در یک برنامه بلند مدت ظرف ۲ سال آینده برای همیشه حل شود

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایرنا صادق خلیلیان روز شنبه در حاشیه نشست بررسی پروژه های فاضلاب و دفع آب های سطحی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهار آب های سطحی و دفع فاضلاب یکی از مشکلات جدی خوزستان است بخصوص در برخی شهرها مانند اهواز، بندر امام، ماهشهر  که حادتر است و سال های گذشته باعث نارضایتی مردم و مشکلاتی برای شهروندان شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در این نشست چگونگی احصا شدن مشکلات بررسی شد، تصریح کرد: نتیجه اقداماتی که باید طی این ۲ سال اخیر در این راستا انجام می شد و هزینه شدن اعتبارات اختصاص یافته نیز بررسی شدند.

وی ادامه داد: به همین دلیل حل مشکلات فاضلاب و دفع آب های سطحی را به ۲ بخش بلندمدت و کوتاه مدت تقسیم کردیم که در کوتاه مدت بایستی برای فصل پاییز پیش رو سریعا آمادگی در استان ایجاد شود تا مردم با مشکلات گذشته مواجه نشوند و در بلند مدت نیز باید نشست ها و طرح ها ادامه پیدا کند تا بتوانیم ظرف مدت ۲ سال آینده این مشکل را برای همیشه از چهره خوزستان بزداییم.

وی از تشکیل کارگروه بازدید میدانی از میزان و پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز خبر داد و عنوان کرد: این کارگروه باید ظرف ۴۸ ساعت پس از بازدید گزارش را به ما بدهند تا تصمیم نهایی گرفته شود.

همه ساله استان خوزستان به خصوص شهرستان اهواز همزمان با فصل پاییز و آغاز بارندگی ها با آبگرفتگی گسترده معابر روبرو می شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.