کد خبر : 23867
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 4:36
-

ارسال ۵۰۰ اثر به جشنواره‌های بسیج رسانه خوزستان

ارسال ۵۰۰ اثر به جشنواره‌های بسیج رسانه خوزستان

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: سه جشنواره رسانه‌ای “ابوذر، قلم مقدس و هفته پدافند غیرعامل” از سوی این سازمان برگزار شد که بیش از ۵۰۰ اثر به داوری این جشنواره‌ها راه یافت. سجاد بهمئی ، اظهار داشت: رسانه ها نقش مهمی در آگاهی بخشی در جامعه دارند و در مقابله با کرونا اصحاب رسانه

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: سه جشنواره رسانه‌ای “ابوذر، قلم مقدس و هفته پدافند غیرعامل” از سوی این سازمان برگزار شد که بیش از ۵۰۰ اثر به داوری این جشنواره‌ها راه یافت.
سجاد بهمئی ، اظهار داشت: رسانه ها نقش مهمی در آگاهی بخشی در جامعه دارند و در مقابله با کرونا اصحاب رسانه خوش درخشیدند.

وی افزود: در عرصه های مختلف رسانه ها نقش خود را به خوبی ایفا کردند و در انعکاس امید بخش مسائل پای کار و در وسط میدان هستند.

وی به چالش های پیش روی اصحاب رسانه اشاره و گفت: مسائل معیشتی، بیمه از چالش‌های اهالی رسانه است که لازم است از سوی مسئولان پیگیری شود.

بهمئی با اشاره به برگزاری ۳ جشنواره از سوی سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: توانستیم سه جشنواره رسانه‌ای “ابوذر، قلم مقدس و هفته پدافند غیرعامل” را برگزار کنیم. بیش از ۵۰۰ اثر به داوری این جشنواره‌ها راه یافت که ۳۲ نفر از اصحاب رسانه خوزستان نیز حائز رتبه‌های برتر شدند که مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: در حال دریافت آثار برای پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هستیم که امیدوارم آثار بیشتری نسبت به سال گذشته به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. موضوع کرونا، جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه از موضوعات اصلی این جشنواره محسوب می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.