کد خبر : 20822
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399 - 4:31
-

احتمال بازگشت محدودیت‌ها در خوزستان قوت گرفت

احتمال بازگشت محدودیت‌ها در خوزستان قوت گرفت

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان گفت: با ادامه یافتن روال فعلی کرونا در استان احتمال بازگشت ممنوعیت‌های کرونایی وجود دارد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به وضعیتی که در استان ما حاکم شده و رصد آمارهای روزانه در خوزستان

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان گفت: با ادامه یافتن روال فعلی کرونا در استان احتمال بازگشت ممنوعیت‌های کرونایی وجود دارد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به وضعیتی که در استان ما حاکم شده و رصد آمارهای روزانه در خوزستان که افزایش مبتلایان به کرونا را نشان میدهد و تعداد شهرهای قرمز اگر وضعیت به همین روال پیش رود محدودیت و ممنوعیت‌ها اعمال خواهند شد.

وی افزود: از مردم خوزستان تقاضا داریم همچنان به شیوه‌نامه‌های بهداشتی ارائه شده پایبند باشند و این بیماری را جدی بگیرند.

نجاتی گفت: با توجه به آن که به فصل پاییز که خود دارای بیماری‌های فصلی از رسیده‌ایم شرایط خاصی در پیش روی ما است که همه باید برای مقابله با این ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

استان خوزستان پس از سپری کردن یک ماه‌ونیم وضعیت سفید، از اوایل شهریورماه در وضعیت هشدار قرار گرفته و افزایش آمارها نشانه خطری جدی برای مردم استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.