کد خبر : 32268
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 12:40
-

اخبار مسجدسلیمان

سید ابوالفضل حسینی

اجتماعی | رؤسای دادگستری مسجدسلیمان و اندیکا به همراه دادستان مسجدسلیمان خون اهدا کردند+تصاویر

اجتماعی | رؤسای دادگستری مسجدسلیمان و اندیکا به همراه دادستان مسجدسلیمان خون اهدا کردند+تصاویر
رئیس و کارکنان دادگستری مسجدسلیمان، دادستان مسجدسلیمان، رئیس دادگستری شهرستان اندیکا، به همراه جمعی از قضات و کارکنان شورای حل اختلاف با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان، خون اهدا کردند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس، رئیس و کارکنان دادگستری مسجدسلیمان، دادستان مسجدسلیمان، رئیس دادگستری شهرستان اندیکا، به همراه جمعی از قضات و کارکنان شورای حل اختلاف با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان، خون اهدا کردند.
علی اسکندری رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با رویش زاگرس هدف از انجام این کارخداپسندانه را ترویج فرهنگ اهدای خون عنوان داشت و گفت: یکی از عرصه های تبلور دینداری اهدای خون به نیازمندان است زیرا نه تنها موجب نجات جان یک بیمار می شود بلکه به نوعی شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برای برخورداری از سلامتی محسوب می شود.
وی اهدای خون را سنت بسیار پسندیده ای دانست و گفت: اهداء خون ارزش های معنوی زیادی دارد و همدلی و همراهی مردم و ادارات شهرستان می تواند گره گشای سختی ها در همه موقعیت های زمانی باشد که امیدوار هستم با توجه به نیاز فوری به فرآورده های خونی این سازمان سایر ادارات شهرستان در کنار مردم به اقدام به این کار خداپسندانه کنند. اسکندری هدف از این عمل خداپسندانه را انجام وظیفه دینی، انسانی و اجتماعی در قبال سلامت جامعه دانست و عنوان کرد: در این شرایط حاد کرونایی بیماران خاص نیازمند خون اهدایی خصوصاً گروههای خونی منفی هستند که امیدوارم با استقبال مردم هر چه سریع تر این نیاز اساسی برطرف گردد.
خانم رحیمیان رئیس مرکز انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان نیز با بیان اینکه نیاز به خون همیشگی و تعطیل بردار نیست، افزود: حتی در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا ما نمی‌توانیم دریافت خون را تعطیل کنیم چرا که بیماران نیازمند به خون زمان و مکان نمی شناسند و در هر لحظه و هر روز به خون نیاز دارند.
وی با اشاره به این که ویروس کرونا روند اهداء خون را کُند کرده است، ادامه داد: اگر چه ویروس کرونا روند اهداء خون را کُند کرده است اما نیاز به خون تعطیل نشده و از این رو ما همچنان نیازمند به خون اهدا کنندگان برای تامین خون مورد نیاز نیازمندان و بیماران داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل