کد خبر : 12291
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 8:03
-

اتوبوس‌های شهری اهواز برای پیشگیری از کرونا ضدعفونی شدند + تصویر

اتوبوس‌های شهری اهواز برای پیشگیری از کرونا ضدعفونی شدند + تصویر

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی اهواز از ضدعفونی شدن تمامی اتوبوس‌های ناوگان درون‌شهری اهواز به‌منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت بهداشت خبرداد. کورش سبز علی اهواز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به‌احتمال شیوع ویروس کرونا در کشور و نگرانی عمومی از انتشار آن و با دستور و تأکید شهردار محترم به‌منظور جلوگیری از آلودگی

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی اهواز از ضدعفونی شدن تمامی اتوبوس‌های ناوگان درون‌شهری اهواز به‌منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت بهداشت خبرداد.

کورش سبز علی اهواز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به‌احتمال شیوع ویروس کرونا در کشور و نگرانی عمومی از انتشار آن و با دستور و تأکید شهردار محترم به‌منظور جلوگیری از آلودگی و افزایش ریسک، ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری اهواز کلیه اتوبوس‌های خود را ضدعفونی ، شستشو و پاک‌سازی کرد.

وی افزود : ضدعفونی و پاک‌سازی اتوبوس‌ها هر شب به‌وسیله دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی اهواز با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌گونه فرد مبتلابه کرونا ویروس در استان خوزستان مشاهده نشده اظهار کرد: درست است که تاکنون مبتلابه کرونا در کلان‌شهر اهواز مشاهده نشده ولی پیشگیری بهتر از درمان است و ما کلیه اتوبوس‌های شهری ، پایانه‌ها و ایستگاه‌های مکانیزه را با محلول‌های ترکیبی استاندارد، ضدعفونی و گندزدایی می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.