کد خبر : 32502
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 21:00
-

آیا قرائت پیام تسلیت مجمع نمایندگان استان در صحن مجلس دردی را دوا می کند

آیا قرائت پیام تسلیت مجمع نمایندگان استان در صحن مجلس دردی را دوا می کند

آیا به دنبال این پیام تسلیت اتفاق‌ مثبتی در حوزه ی راه و جاده های خوزستان شکل می گیرد؟ به دنبال خواسته ی مجمع نمایندگان برای برخورد با مقصرین این دست حوادث چه کسانی به پای میز محاکمه کشیده میشوند؟ در پاسخ این دست سوالات نمایندگان خوزستان چه جوابی دارند؟ علاج واقعه بعد از وقوع

آیا به دنبال این پیام تسلیت اتفاق‌ مثبتی در حوزه ی راه و جاده های خوزستان شکل می گیرد؟

به دنبال خواسته ی مجمع نمایندگان برای برخورد با مقصرین این دست حوادث چه کسانی به پای میز محاکمه کشیده میشوند؟

در پاسخ این دست سوالات نمایندگان خوزستان چه جوابی دارند؟ علاج واقعه بعد از وقوع چه سودی دارد؟
این حادثه هم مثل ده ها و صدها حادثه دلخراش دیگری که مکررا در جاده های برون شهری غیر استاندارد خوزستان رخ داده به فراموشی می رود
امروز در جاده اهواز-خرمشهر ده عزیز و هموطن پر پر شدند ،دیرتر روزی پنج نفر در جاده مرگ مسجدسلیمان – اهواز سوختن و خاکستر شدند،چندی پیش در جاده ایذه-باغملک تعدادی به کام مرگ رفتند و این سریال مرگ و میرهای بین جاده ای همچنان ادامه دارد و تا زمانی که مطالبه گری و اوج تلاش نمایندگان استانمان قرائت یک پیام تسلیت باشد،ایمان داشته باشید آب از آب تکان نخواهد خورد.

وقتی قواره مدیر کل راه و شهر سازی در استان در این سطح باشد ، وقتی نمایندگان برای انتخاب جایگزین از گلوی هم پایین نمی روند، وقتی جناب استاندار ویژه با تمام ارادتی که به ایشان دارم متاسفانه برای چینش مدیران استانی خود تعجیلی ندارد! و فکر کنم تا پایین چهار سال دوره اول ریاست جمهوری زمان نیاز داشته باشد!

وقتی عالیجانبان (وزرا) هنوز سر گرم کوچه و پس کوچه های پاستور هستند، وقتی اشخاص بی برنامه به کرسی وزارت برسد وضع از این بهتر نمیشود.

آقایان نماینده، اگر در این حکایت و موارد مشابه بدنبال مقصری هستید، اولین انگشت اشاره این دست پرونده ها به سمت خود شما هستید و بعد شخص وزیر و بعد مدیر کل چرا نمی خواهید قبول کنید مردم از گفتار درمانی خسته شده اند.

واقعا باید تاسف خود برای مجمع نمایندگان خوزستان امروز باید وزیر راه به صحن مجلس می کشاندید، اگر چه او تازه به این کرسی رسیده،و با این تفاوت که جناب رستمی کابینه دولت مردمی خود را برای وزارت نفت آمده کرده بود نه وزارت راه وشهر سازی!

تا اینجا کار هیج فرقی نکرده است فقط او رفت این آمد، آقایان نماینده، مشکل عدم اعتبار لازم و کافی در زمان کوتاه برای تحقق ایده و طرح هاست و بدنبال آن به کرسی نشاندن افراد کاردان و متعهد است و در نهایت نظارت و رعایت اولویت بندی هاست.
امروز شما باید از ریاست قوه قضائیه خواستار دادگاهی شدن مسببین وضع موجود باشید والا قرائت پیام تسلیت شما ارزشی ندارد.

امروز می بایست ضمن ابراز تسلیت در پی درگذشت ۱۰ نفر از هموطنان‌مان در حادثه تصادف جاده خرمشهر- اهواز خواستار برخورد با کسانی می بودید در انجام وظایف خود کوتاهی و کم فروشی کرده اند.

آرزوی سلامتی داشتن برای مجروحان این حادثه دلخراش که عمدا از قشر زحمتکش کارگر بوده اند دردی را تسکین نمی دهد تا زمانی که وضعیت بهداشت و درمان در این استان به این شکل است،تازه زمانی که عقرب زدگی هنوز موجب مرگ میشود تازه زمانی که سرانه متخصص و فوق تخصص در برخی شهرستانها صفر است تا زمانی که فلان پزشک به خود به راحتی اجازه می دهد برای بردن بیمار به اتاق عمل آنهم در بیمارستان دولتی زیر میزی بگیرد تا زمانی که به جهت تعلل و کوتاهی کادر درمان در بیمارستان مهر بیمار دچار زخم بستر می شود ،تا زمانی که وزارت نفت سهم اجتماعی خود را در منطقه ایفا نکند،تا زمانی که وزارت نفت و نیرو دین خود را در مقابل این همه بهره برداری بجا نیاورند، تا زمانی که توقع نمایندگانمان از وزارت نفت یک و یا‌ چند استخدام فامیلی زیر میزی باشد و یا گرفتن یک بنگله… آنوقت آرزوی سلامتی خواستن شما چه دردی را درمان می کند پس بدانید حل مشکلات در این استان در حد همان آرزو خواهد ماند.

آقایان نماینده، مگر شما با نقد شرایط فعلی رای نیاوردید پس چرا سکوت کرده اید؟ در این روزها سکوت مرگبار و معنا دار اکثریت شما در برابر برخی انتصابات اخیر از یک طرف و تمایل شما برای حفظ وضعیت موجود از سوی دیگر مردم و شهروندان را نگران کرده است.

آقایان نماینده، دست و صدای ما به جناب ریاست جمهوری نمی رسد، خطاب به ایشان بفرمایید: خوزستانی که با کمترین بارندگی غرق در فاضلاب میشود،خوزستانی که نرخ بیکاری در آن بیداد می کند و هر روز طناب دار بیکاری بر گردن جوانان ولایت مدار آن محکم تر میشود،خوزستانی اکثر کرسی های مدیریت ادارات کل آن تا شهرستان ها توسط …به تصرف در آمده،خوزستانی که سکوی پرتاب مدیران پروازی دست چندم شده است،خوزستانی که برخی ادارات خدمت گزار آن نه تنها در امر تولید مانع زدایی نکرده اند و فرش قرمزی پهن نکرده اند، بلکه خون کارخانجات تولیدی را در شیشه کرده اند و برای تامین کسری اعتبارات و پرداخت هزینه های جاری خود دست شان را تا آرنج در جیب صعنت نعیف کرده اند!…آری انتظار بود امروز فریاد می زدید که خوزستان ما بیش از اینکه نیاز به استانداری با اختیارات ویژه باشد نیاز به نگاه ویژه ای دولت بود آنهم در عمل نه در گفتار!آقایان نماینده، از شما و همچنین از استاندار ویژه انتظار است از علاج دردها بگوئید و الا حتی دانش آموزان مقطع دبستانی و راهنمایی در زنگ انشا یقینا بهتر از من و شما مشکلات دیار خود را می نویسند و بدون لکنت زبان قرائت می کنند چون وام دار کسی نیستند این مردم از گفتار درمانی نه تنها خسته بلکه به ستوه در آمده اند.

این روزها یک سوال در ذهن خیلی از شهروندان شکل گرفته است چرا استانداری با اختیارات ویژه تا این حد دست به عصا حرکت کرده و می کند این همه احتیاط برای تغییر و تحول در ساختار ادارات کل… برای چیست؟

مردم برای تغییر شرایط به جناب رئیسی رای دادند! به ازای هر روز از این روزها بدون روزی باید پاسخ بود. جناب آقای استاندار در بدو ورود و شروع به کارتان امید به تحقق شعار های دولت مردمی در سریعترین زمان ممکن داشتیم اما..‌.
آقایان نماینده، به راستی مگر ما به امثال شما رای دادیم که قرائت پیام تسلیت بنمایید و یا برای حل مشکلات آرزو کنید

به مجمع نمایندگان پیشنهاد میکنم هر ۱۸ نماینده محترم چندین روز همه در یک منی بوس در جاده های بین شهری اهواز-خرمشهر /مسجدسلیمان -اهواز /اهواز- ایذه و دهدز … تردد کنید در نهایت اگر حادثه پیش روی شما سبز شد ماقول می دهیم پیام تسلیت پر ملات تری برای شما قرائت کنیم و اگر از بین شما کسی زنده ماند ومجروح شد برایش نه یکبار بلکه شبانه و روز آرزوی سلامتی کنیم اما در بیمارستانی که ما تشخیص می دهیم درمان شوید موافق هستید بسم الله.‌‌..
و بدون چندتن از نمایندگان استان پای کار مردم هستند و قدر دان زحمات آنها هستیم.

محمدرضاکرم زاده
دیماه ۱۴۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.