کد خبر : 32509
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 - 7:14
-

یک استاد دانشگاه آزاد واحد اهواز :

مصطفی شکیبافر

آموزش مجازی دانشگاه ها مزایای زیادی نسبت به آموزش حضوری دارد

آموزش مجازی دانشگاه ها مزایای زیادی نسبت به آموزش حضوری دارد
یک استاد دانشگاه آزاد واحد اهواز با بیان اینکه مزایای آموزش مجازی دانشگاه ها از معایب آن بیشتر است.

 

 

 

فاطمه رضائیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین فواید آموزش مجازی در دسترس بودن آن است به‌طوری‌که می‌توان در مسافرت، محل کار، منزل و.. در کلاس حاضر شد و درواقع محدودیت مکانی برداشته می‌شود.

 

وی افزود: درواقع باید گفت اگر فضای مجازی نبود باید همه مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل می‌شد و عملاً تحصیل و علم نه در ایران بلکه در کل دنیا به‌خاطر شیوع این ویروس تعطیل می‌شد که نشان‌دهنده اهمیت فضای مجازی در توسعه، پیشرفت و آبادانی کشورها است.

 

این استاد دانشگاه آزاد ادامه داد: یکی از مهم‌ترین فواید آموزش مجازی در دسترس بودن آن است به‌طوری‌که می‌توان در مسافرت، محل کار، منزل و.. در کلاس حاضر شد و درواقع محدودیت مکانی برداشته می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: آموزش مجازی یک سبک جدید از آموزش است که در آن نیاز زیادی به آموزش داریم حتی برای زمانی که بیماری کرونا ریشه‌کن شد نیز بتوانیم از این روش استفاده کرده و شکل جدید آموزش را یک پله بالاتر ببریم به‌عبارت‌دیگر آموزش مجازی فرصتی است که نباید تبدیل به تهدید شود.

 

رضائیان در پایان گفت: توسعه زیرساخت‌ها، آموزش سواد رسانه‌ای به مردم و تأمین لوازم آموزش‌های مجازی از کلیدی‌ترین موضوعاتی است که باید در این نوع آموزش موردتوجه قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.