کد خبر : 29154
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1400 - 3:13
-

آغاز ثبت نام ساخت ویلا در شمال کشور ویژه فرهنگیان با تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان

آغاز ثبت نام ساخت ویلا در شمال کشور ویژه فرهنگیان با تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان

خانه مدارس با مشارکت بخش خصوصی ۵۰۰ دستگاه ویلای شهرکی با وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای فرهنگیان و کارمندان دولتی در شمال کشور احداث مینماید.

طبق اعلام مدیر عامل خانه مدارس ، قرار است در فاز اول ۵۰۰ دستگاه ویلای شهرکی در شمال کشور ( گیلان و مازندران ) در متراژهای مختلف با تحویل یک ساله و با وام ۳۰۰ میلیون تومانی ۵ ساله احداث گردد، ۷۰ درصد این ظرفیت برای فرهنگیان و ۳۰ درصد برای سایر کارمندان دولتی در نظر گرفته شذه است، ویلاها در سه تیپ تک خواب ، دو خواب و دوبلکس دو خواب و به صورت شهرکی با نگهبانی وتمامی امکانات رفاهی لازم ساخته خواهد شد.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که در صورت تامین شرایط لازم ، احداث در فازهای بعدی نیز ادامه داشته باشد تا تمام متقاضیان بتوانند از این فرصت استثنایی استفاده نمایند.

فرهنگیان و سایر کارمندان متقاضی میتوانند در تاریخ های ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه به مدت سه روز به نشانی khanemadares.ir  از طریق سایت خانه مدارس ثبت نام نمایند.  

لازم به ذکر است ثبت نام برای همه فرهنگیان و کارمندان دولت رایگان می باشد و لیست متقاضیان منتخب در تاریخ ۲۰ مرداد ماه در سایت خانه مدارس درج خواهد شد. همچنین مدت زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد. اطلاعات بیشتر متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

سالهاست که خانه مدارس خدمات ارزنده ای به مدارس و فرهنگیان ارائه میکند و رضایت مدارس و فرهنگیان از اهداف اصلی آن بوده است ، خانه مدارس در زمینه های تامین لوازم بایگانی و آموزشی و پژوهشی برای مدارس بسیار موفق عمل کرده است و امیدوار است با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود بتواند گام های موثرتری برای مدارس و فرهنگیان بردارد.
ثبت نام فقط برای فرهنگیان و کارمندان دولتی می باشد و به ثبت نام سایرافراد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل