کد خبر : 32344
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 15:53
-

سرپرست فرمانداری شادگان خبر داد:

ناصر حکیمی

آغار مجدد فعالیت حوزه گردشگری تالاب بین المللی شادگان

آغار مجدد فعالیت حوزه گردشگری تالاب بین المللی شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: تالاب بین المللی شادگان از این هفته در روزهای پنج شنبه و جمعه آماده پذیرایی از گردشگران است. به گزارش خبرنگارماازشادگان، امید صبری پوردر جلسه ساماندهی گردشگری این شهرستان اظهار کرد: با برنامه ریزی و تمهیدات اتخاذ شده تالاب بین المللی شادگان از این هفته آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: تالاب بین المللی شادگان از این هفته در روزهای پنج شنبه و جمعه آماده پذیرایی از گردشگران است.
به گزارش خبرنگارماازشادگان، امید صبری پوردر جلسه ساماندهی گردشگری این شهرستان اظهار کرد: با برنامه ریزی و تمهیدات اتخاذ شده تالاب بین المللی شادگان از این هفته آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود.
وی افزود: ادارات و دستگاه‌های مربوطه در راستای ساماندهی گردشگری ، ساماندهی موزه حیات وحش صراخیه و پارکینگ صراخیه تلاش و همچنین از تمام ظرفیت‌های خود جهت جذب بیشتر گردشگر به این تالاب، استفاده کنند.
سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: شهرستان شادگان با ظرفیت بالای خود در مبحث گردشگری و تاریخی همچنین با داشتن جاذبه طبیعی و گردشگری از جمله تالاب بین المللی  می‌تواند در استقبال از گردشگران پذیرای شایسته ای باشد.
صبری پور در پایان گفت: حوزه گردشگری از مهمترین ظرفیت ها و پتانسیل های شادگان به شمار می روند و سرمایه گذاری در این زمینه ها می تواند موجب توسعه شهرستان شود.
خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل