کد خبر : 764
تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 19:13
-

مسئولان سهمیه رایگان قیر خوزستان را مطالبه کنند

مسئولان سهمیه رایگان قیر خوزستان را مطالبه کنند

استاندار خوزستان با اشاره به سهم قیر رایگان استان و بی‌توجهی به آن به دلیل بروکراسی‌ها، عنوان کرد: نتیجه از دست دادن این سهمیه، نامطلوب شدن وضعیت آسفالت‌های شهرستان‌ها و گله‌مندین مرده شده است.

استاندار خوزستان گفت: نسبت به جذب سهمیه قیر رایگان سال گذشته به مسئولان اولتیماتوم دادیم که در همین راستا بخش بسیاری از سهمیه ۵ هزار و ۵۰۰ تن استان جذب و مابقی نیز در روزهای آینده به صورت کامل جذب می‌شود.

 به گزارش شبکه خبری خوزستان غلامرضا شریعتی امروز در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به سامان یافتن بازآفرینی شهری در برخی از نقاط اظهار داشت: علت این امر عملیای شدن ظرفیت‌های دولت و قوانین بودجه سالانه است.

وی بیان کرد: ظرفیت‌هایی همچون دولت و قوانین بودجه سالانه از وضعیت بالقوه به بالفعل تبدیل شده و در سطح استان خوزستان نیز باید از این مسأله استفاده را برد.

استاندار خوزستان با اشاره به سهم قیر رایگان استان و بی‌توجهی به آن به دلیل بروکراسی‌ها، عنوان کرد: نتیجه از دست دادن این سهمیه، نامطلوب شدن وضعیت آسفالت‌های شهرستان‌ها و گله‌مندین مرده شده است.

وی با بیان این‌که نتیجه برخی گله‌مندی‌ها به دلیل عدم شناخت از قانون و ظرفیت‌ها است، خاطرنشان کرد: نسبت به جذب سهمیه قیر رایگان سال گذشته به مسئولان اولتیماتوم دادیم که در همین راستا بخش بسیاری از سهمیه ۵ هزار و ۵۰۰ تن استان جذب و مابقی نیز در روزهای آینده به صورت کامل جذب می‌شود.

شریعتی تأکید کرد: دستگاه‌های مسئول  همچون اداره کل امور شهری، راه و شهرسازی، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران در زمینه حسن استفاده و توزیع صحیح سهمیه قیر جذب شده را داشته تا رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

استاندار خوزستان با تأکید بر پیگیری سهمیه قیر رایگان سال جاری از سوی مسئولان، گفت: جذب سهمیه قیر رایگان سال آینده نیز در اولویت‌های مسئولان باشد از جمله مطالبابت مهم مردم آسفالت با کیفیت معابر سطح شهر است.

وی بر ضرورت برگزاری ماهانه ستاد بازآفرینی شهری در سطح شهرستان‌ها اشاره و ادامه داد: از طریق برگزاری این جلسات مشکلات پروژه‌ها با گذشت زمان برطرف و اداره کل راه و شهرستان نیز در بازه زمانی معین دراین باره گزارش‌های لازم را ارائه می‌دهد.

شریعتی به اطلاع‌رسانی بخشنامه جدید تسهیلات بانکی اشاره و افزود: مفاید این بخشنامه برای مردم تشریح تا بتوان گام بلندی را در زمینه بافت‌های فرسوده سطح شهر برداریم.

استاندار خوزستان با ابراز امیدواری از حل و فصل مسأله منطقه منبع آب اهواز اظهار داشت: خطر بالقوه این منطقه اصلاح و مدیریت لازم برای آن صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.