کد خبر : 705
تاریخ انتشار : جمعه 20 اردیبهشت 1398 - 16:59
-

جوابیه شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان نسبت به پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خدمات و حراست بیمارستان ۲۲ بهمن

جوابیه شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان نسبت به پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خدمات و حراست بیمارستان ۲۲ بهمن

در پاسخ به مطلب عدم پرداخت حقوق ۷ ماهه پرسنل خدمات بیمارستان ۲۲ بهمن مطابق ماده ۲۳ قانون مطبوعات جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می گردد .

سلام علیکم

در پاسخ به مطلب عدم پرداخت حقوق ۷ ماهه پرسنل خدمات بیمارستان ۲۲ بهمن مطابق ماده ۲۳ قانون مطبوعات جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می گردد .

بند ۱ : تمام پرسنل پیمانکاری خدمات شاغل در بیمارستان ۲۲ بهمن تا بهمن ۹۷ حقوق و مزایا همچنین هزینه لباس شش ماهه اول سال گذشته و سنوات خود را دریافت  نموده و عیدی این عزیزان نیز ظرف چند روز آینده پرداخت خواهد شد. مطابق متن صریح قرارداد فی مابین پیمانکار و کارفرما ، پیمانکار نیروی انسانی موظف به پرداخت حقوق به مدت سه ماه جلوتر از کارفرما می باشد.

بند ۲: پرداخت حقوق کلیه پرسنل حراست و نگهبانی پیمانکاری تا دی ماه سال گذشته انجام شده و عیدی و سنوات یکساله ۹۷ را به صورت کامل دریافت نموده اند و در  خصوص  پرداخت حقوق این عزیزان نیز مطابق با قرارداد موجود ، پیمانکار می بایست به مدت ۳ ماه جلوتر از کارفرما نسبت به واریز حقوق اقدام نماید.

لازم به ذکر است کلیه ردیف های استخدامی این شبکه مطابق با قوانین جاری استخدام کشوری و با موافقت وزارت بهداشت و درمان بر حسب نیاز  شکل گرفته و  نیرو های شرکتی مطابق  با قوانین اداره کار  زیر نظر پیمانکار نیروی انسانی مشغول به کار می باشند.

بند ۳ : در خصوص نیروهای پیمانکاری تاسیسات ؛ عیدی و سنوات یکساله ۹۷ بصورت کامل پرداخت و واریز حقوق در سال گذشته تا دی ماه انجام شده  و در سال جاری ، حقوق فروردین ماه این عزیزان نیز مطابق قوانین اداره کار اعمال و پرداخت گردیده است.

لازم به ذکر می باشد طبق قرارداد موجود ، پیمانکار نیروی انسانی تاسیسات موظف به پرداخت حقوق به میزان دو ماه جلوتر از کارفرما می باشد.

در پایان با توجه به پرداخت های انجام شده شبکه بهداشت و درمان به پیمانکار ، تسویه حساب سال ۹۷ تقریبا رو به اتمام بوده و در سال ۹٨ نیز بعضا به دلیل تغییراتی که در برخی از پیمانکارها صورت گرفته با تکمیل قراردادها در سال جدید سعی بر آن است که پرداخت های این عزیزان با سرعت بیشتری انجام شود.

منبعد مستدعی است قبل از درج هر گونه گزارش خبری از صحت و سقم آن مطلع شده سپس نسبت به خبری نمودن آن اقدام فرمایید.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.