کد خبر : 6646
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مهر 1398 - 9:21
-

دانشجویان جوان با تحصیل و تهذیب برای مدیریت کشور آماده شوند

دانشجویان جوان با تحصیل و تهذیب برای مدیریت کشور آماده شوند

دانشجویان جوان با تحصیل و تهذیب برای مدیریت کشور آماده شوند رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان این‌که دانشگاهیان باید در زمینه‌های مختلف بتوانند کشور را با روش‌های علمی مدیریت و کارها را جلو ببرند، گفت: دانشجویان جوان با تحصیل و تهذیب برای مدیریت کشور آماده شوند. به گزارش شبکه

دانشجویان جوان با تحصیل و تهذیب برای مدیریت کشور آماده شوند
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان این‌که دانشگاهیان باید در زمینه‌های مختلف بتوانند کشور را با روش‌های علمی مدیریت و کارها را جلو ببرند، گفت: دانشجویان جوان با تحصیل و تهذیب برای مدیریت کشور آماده شوند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی شامگاه دوشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر اظهار داشت: دفاع ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی امری مقدس و مقاوت قهرمانانه مردم خرمشهر افتخارآفرین است.

وی بیان کرد: همان گونه که قداست کربلا از خون مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهیدان کربلاست، قداست خرمشهر نیز از خون‌های پاک جوانانی است که بر روی زمین ریخته شد تا عزت و شرف ملت ایران لگدمال نشود و به همین دلیل خرمشهر عنوان کربلای ایران را به خود گرفته است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان خاطرنشان کرد: قداست، مقاومت، ایستادگی و سربلندی خرمشهر همیشه باید در خاطره‌ها و یادها بماند و قطعا خواهد ماند. دانشجویان دانشگاه‌ به‌ویژه جدیدالورود به برقراری اُنس با شهیدان توجه ویژه داشته و خداوند متعال را به پاس تنفس در این فضای مقدس باید شکرگذار باشند.

وی با سفارش جوانان به ویژه نسل دانشجو به استفاده از فرصت جوانی تأکید کرد: قدر جوانی باید شمرده شود و جوانان تمام همت و توان خود را به درس خواندن توجه کنند چرا که آینده‌سازان نظام مقدس اسلامی هستند.

شفیعی عنوان کرد: کشور و ملتی که به علم بها بدهد، به دانشگاه احترام بگذارد و فرزندان خود را برای تحصیل علم روانه حوزه و دانشگاه کند، طبیعی است که انتظار داشته باشد از یک مدیریت علمی و تخصصی بهره‌مند باشد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان اظهار داشت: دانشگاهیان باید در زمینه‌های مختلف اعم از اقتصاد، فرهنگ، فناوری، کشاورزی، علوم زیستی و دیگر ابعاد بتوانند کشور را با روش‌های علمی مدیریت و کارها را جلو ببرند.
وی با اشاره به اربعین حسینی و قدردانی از تمام خادمان به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین، ادامه داد: دانشگاهیان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در کنار مردم خرمشهر در این زمینه نیز نقش به‌سزایی دارند.
در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر شماری از اساتید، دانشجویان، رئیس دانشگاه و معاونان، نماینده خرمشهر و آبادان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار آبادان حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.