کد خبر : 6640
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مهر 1398 - 9:18
-

۲۶۰ هزار زائر اربعین تاکنون در اندیمشک پذیرایی و عازم کربلا شدند

۲۶۰ هزار زائر اربعین تاکنون در اندیمشک پذیرایی و عازم کربلا شدند

۲۶۰ هزار زائر اربعین تاکنون در اندیمشک پذیرایی و عازم کربلا شدند مدیر ستاد عتبات عالیات شهرستان اندیمشک با اشاره به افزایش تعداد زائران در اربعین سال جاری نسبت به سال قبل گفت: هم زمان با آغاز سفر معنوی اربعین بیش از ۲۶۰ هزار زائر اربعین با حضور در اندیمشک پذیرایی و سپس عازم کربلا

۲۶۰ هزار زائر اربعین تاکنون در اندیمشک پذیرایی و عازم کربلا شدند

مدیر ستاد عتبات عالیات شهرستان اندیمشک با اشاره به افزایش تعداد زائران در اربعین سال جاری نسبت به سال قبل گفت: هم زمان با آغاز سفر معنوی اربعین بیش از ۲۶۰ هزار زائر اربعین با حضور در اندیمشک پذیرایی و سپس عازم کربلا شدند.

حسن دهقان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: هم زمان با آغاز حماسه بزرگ و معنوی اربعین مردم اندیمشک با شور و اشتیاق فراوان در حال پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند.

وی افزود: خادمین مواکب اربعین این شهرستان تاکنون بیش از ۲۶۰ هزار زائر اربعین حسینی پذیرایی و اسکان به عمل آوردن که این روند در حال افزایش است.

مدیر ستاد عتبات عالیات شهرستان اندیمشک عنوان کرد: اندیمشک به عنوان دروازه کربلای ایران افتخار میزبانی زائرین اربعین حسینی را دارد و عاشقان اهل بیت(ع) با حضور در این شهرستان به سمت پایانه مرزی مهران، چزابه و شملچه حرکت کرده و مسیر معنوی خود را ادامه می‌دهند.

وی گفت: هم چنین تاکنون بیش از ۱۶ هزار زوار خارجی از کشورهای آذربایجان، پاکستان، افغانستان، ترکیه، بنگلادش دیگر کشورهای مختلف جهان با حضور در شهرستان اندیمشک به زیارت عتبات عالیات شتافتند.

دهقان ادامه داد: هم چنین و هم زمان با آغاز سفر معنوی اربعین، حضور طلاب خارجی در حال تحصیل حوزه‌های علمیه شهرهای قم و مشهد به شهرستان اندیمشک و به نسبت سال گذشته، افزایش قابل توجه داشته است.
وی گفت: تمام خدمات مورد نیاز زائران اهل بیت(ع) برای اسکان و پذیرایی در شهرستان اندیمشک پیش بینی و فراهم شده و این خدمات تا پایان این سفر معنوی به شهروندان شهرهای مختلف ایران اسلامی و کشورهای مختلف جهان ارائه می‌گردد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.