کد خبر : 6555
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 - 8:17
-

تأسیسات گردشگری خوزستان در ایام اربعین آمادگی استقبال از زائران را دارند

تأسیسات گردشگری خوزستان در ایام اربعین آمادگی استقبال از زائران را دارند

تأسیسات گردشگری خوزستان در ایام اربعین آمادگی استقبال از زائران را دارند سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: تمامی تأسیسات گردشگری در سراسر استان به ویژه تأسیسات موجود در مسیر زائران حسینی آمادگی صد درصدی برای پذیرش و استقبال از زوار را دارا هستند. غلام شجاعی در گفت‌وگو با

تأسیسات گردشگری خوزستان در ایام اربعین آمادگی استقبال از زائران را دارند
سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: تمامی تأسیسات گردشگری در سراسر استان به ویژه تأسیسات موجود در مسیر زائران حسینی آمادگی صد درصدی برای پذیرش و استقبال از زوار را دارا هستند.
غلام شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: معاونت گردشگری خوزستان، باتوجه به برگزاری جلسات متعدد یک سری از اقدامات در روزهای گذشته در راستای آمادگی برای استقبال از زوار حسینی اجرایی شده است.

وی بازدید و سرکشی از مجتمع‎ها و خدمات بین‎راهی و نیز نظارت ویژه بر آماده‎سازی نمازخانه‎های بین راهی را از جمله اقدامات اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان برشمرد و افزود: همه تأسیسات گردشگری در سراسر استان به ویژه تأسیسات موجود در مسیر زائران حسینی آمادگی صد درصدی برای پذیرش و استقبال از زوار را دارا هستند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان ادامه داد: به عنوان عضو کمیته نظارت و بازرسی عملکرد دستگاه‎های مختلف تا اربعین حسینی نیز به باهدف نظارت بر حسن انجام کار و دراختیار گذاشتن وسایل نقلیه برای برخی مهمانان و زائران ویژه، در پایانه‎های مرزی شلمچه و جذابه خواهیم داشت.

وی کیفیت خدمت‎رسانی به زائران حسینی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه تمام دستگاه‎های مسئول در زمینه خدمت‎رسانی به زائران به صورت تمام و کمال و با جان و دل درحال خدمات‎رسانی هستند.
شجاعی عنوان کرد: این‎ خدمات جزو وظایف ذاتی اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان است که در این ایام با حساسیت بیشتری صورت می‎گیرد و خوشبختانه در نظارت‌های میدانی اخیر نیز کیفیت خدمات‎رسانی واحدهای تحت پوشش مطلوب‌تر شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان یادآور شد: بخش‎ خصوصی وابسته به تأسیسات گردشگری نیز موکب باشکوهی را در مرز شلمچه برپا کرده است که این موکب درحال پذیرائی از زائران و خدمت‎رسانی به آنان است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.