کد خبر : 6408
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 6:21
-

نذر سبز اربعین حسینی با حفظ محیط زیست محقق خواهد شد

نذر سبز اربعین حسینی با حفظ محیط زیست محقق خواهد شد

شبکه خبری خوزستان// احمد جرفی کار اجرای امور اجتماعی خوزستان در گفتگو با شبکه خبری رادیو هنا رادیو خوزستان به تشریح عملکرد خود در جریان سیلاب اخیر استان پرداخت. به گزارش شبکه خبری خوزستان، این فعال اجتماعی اظهار داشت: به محض وقوع سیل ضمن تشکیل گروههای جهادی و مدیریت آن ها در تلاش برای امدادرسانی

شبکه خبری خوزستان// احمد جرفی کار اجرای امور اجتماعی خوزستان در گفتگو با شبکه خبری رادیو هنا رادیو خوزستان به تشریح عملکرد خود در جریان سیلاب اخیر استان پرداخت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، این فعال اجتماعی اظهار داشت: به محض وقوع سیل ضمن تشکیل گروههای جهادی و مدیریت آن ها در تلاش برای امدادرسانی به مناطق سیل زده بودیم. این اقدامات در نقاط مختلف استان انجام گرفت و توانستیم بخش زیادی را مناطق را پوشش دهیم.

وی با بیان این مطلب که مشارکت مردم و مسئولین نقش مهمی در مقابله با بحران سیلاب اخیر بوده افزود: نیروی انسانی فعال در جریان بحران توانستند با کارهای جهادی خود به خوبی انجام وظیفه نمایند و دغدغه ساکنین مناطق آسیب دیده تا حدودی مرتفع شود.

جرفی با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین یادآور شد: امیدواریم تا زائرین حرم حسینی همزمان با حضور در مراسم عزاداری نسبت به حفظ محیط زیست و پاکیزگی معابر اهتمام ویژه ای داشته باشند. استفاده از لیوان و ظروف شخصی، توزیع کیسه و داوطلب شدن برای جمع آوری زباله ها و ترویج فرهنگ محیط زیستی طی ایام پیش رو توسط عزاداران حسینی می تواند نقش تأثیرگذاری در ترویج فرهنگ محیط زیستی داشته باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.