کد خبر : 6201
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 14:09
-

برگزاری نشست مشترک نمایندگان دو کشور ایران و عراق درپایانه مرزی شیب عراق

برگزاری نشست مشترک نمایندگان دو کشور ایران و عراق درپایانه مرزی  شیب عراق

به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در کشور عراق و همچنین برطرف نمودن مشکلات تردد زوار به شهرهای نجف و کربلا ، نشست مشترک نمایندگان دو کشور ایران و عراق در پایانه مرزی شیب عراق برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان : نشست مشترک نمایندگان دو کشور ایران

به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در کشور عراق و همچنین برطرف نمودن مشکلات تردد زوار به شهرهای نجف و کربلا ، نشست مشترک نمایندگان دو کشور ایران و عراق در پایانه مرزی شیب عراق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان : نشست مشترک نمایندگان دو کشور ایران و عراق در پایانه مرزی شیب کشور عراق برگزار شد،
حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان : این نشست به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در کشور عراق و همچنین برطرف نمودن مشکلات تردد زوار به شهرهای نجف و کربلا بین نمایندگان دو کشور برگزار شده است و مدیران دو پایانه مرزی شیب و چذابه و همچنین و مسئولان بلند رتبه نظامی استان میسان در آن حضور داشتند حضور داشتند.
فرماندار دشت آزادگان درخصوص مباحث مطرح‌شده در این نشست بیان داشت: موضوع امنیت ، گذرنامه‌ها، بهداشت و درمان، خدمات رسانی و عبور سریع‌تر و بهتر از مناطق مرزی، آب شرب بهداشتی و علی الخصوص عدم وجود اتوبوس جهت تردد زوار از پایانه مرزی شیب به شهر العماره در این نشست مطرح شد.
سیلاوی اظهار کرد: با توجه به احتمال افزایش چند برابری زوار در روزهای آینده به کشور عراق پیشنهاد آمادگی اعزام اتوبوس جهت جابجایی در کشور عراق و علی الخصوص از پایانه مرزی شیب تا شهر العماره را داریم که طرف مقابل با تشکر از همکاری کشورمان گفتند : باید با هماهنگی با مرکز این امر صورت پذیرد .
حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در بازدید از مواکب عراقی و همچنین پایانه مرزی شیب از حسن همکاری مدیران ارشد پایانه مرزی شیب عراق و نیرو‌های نظامی آن کشور تشکر و قدردانی کرد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشت آزادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.