کد خبر : 6100
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 15:26
-

جلسه هماهنگی ادارات ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه برگزار شد

جلسه  هماهنگی  ادارات ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه برگزار شد

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استانداری : بر لزوم تسریع در آماده سازی مسیرها و ساماندهی مواکب مردمی ؛ پارکینگ ها و تکمیل زیرساخت های در دست اقدام تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان : جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) که در پایانه مرزی چذابه با حضور اعضای ستاد

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استانداری : بر لزوم تسریع در آماده سازی مسیرها و ساماندهی مواکب مردمی ؛ پارکینگ ها و تکمیل زیرساخت های در دست اقدام تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان : جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) که در پایانه مرزی چذابه با حضور اعضای ستاد اربعین حسینی برگزار شد .

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این جلسه که با حضور سردار حیدر عباس زاده فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در محل پایانه مرزی چذابه برگزار شد گفت :مراسم اربعین حسینی یک رویداد فرهنگی ، مذهبی خیلی مهمی است که مورد توجه تمامی مسلمان جهان قرار گرفته و با تاکید بر اهمیت این مراسم و لزوم انجام برنامه ریزی های دقیق در این راستا افزود این گردهمایی هویت معنوی ماست که باید از این فرصت به نحو احسن جهت خدمات رسانی به عاشقان سید و سالار شهیدان استفاده نمائیم.
مسئول قرارگاه اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه افزود: همکاری همه جانبه تمامی دستگاه های اجرایی استان و شهرستان با مسئولین کمیته ستاد اربعین، امری ضروری است .
حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در این جلسه با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در پایانه مرزی چذابه به جهت فراهم نمودن امکانات رفاهی برای زوار اربعین حسینی (ع) و همچنین جاده های دسترسی به پایانه مرزی چذابه بر ضرورت ایجاد هماهنگی ؛ همدلی و همفکری بین دستگاه های مربوطه در زمینه های مختلف از جمله ساماندهی پارکینگ ها ، مواکب ، کنترل تردد زوار ، تامین آب آشامیدنی و … تاکید کرد.
فرماندار دشت آزادگان همچنین توجه هرچه بیشتر مسئولان استانی در جهت استقرار واحد های خدماتی دیگر استان های معین که تا کنون متاسفانه در این پایانه حضور پیدا نکرده اند و شهرستان های معین در استقرار اکیپ های خدماتی ، امدادی ، بهداشتی و رفع نواقص موجود خواستار شد.و از تعطیلی پایانه تجاری و صادرات کالا چذابه جهت سهولت تردد زوار عتبات عالیات به چذابه خبر داد .
سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز از آمادگی تمامی زیرساخت های لازم در مرز چذابه برای تردد زائران اربعین به عتبات عالیات خبر داد و گفت: تمهیدات لازم از سوی پلیس برای تردد زوار عتبات در این مرز اندیشیده شده است و الحمد الله هیچ مشکل خاصی در این مرز نداریم وبا تاکید بر اینکه باید در کمال احترام وضعیت زوار را کنترل ‌کنیم، خواستار رعایت موارد قانونی توسط رائرین حسینی شد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشت آزادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.