کد خبر : 5801
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مهر 1398 - 12:47
-

بخش ICU بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد افتتاح شد+عکس

بخش ICU بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد افتتاح شد+عکس

آئین افتتاح بخشICUبیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان امروز پنجشبه ۹۸/۷/۱۱طی مراسمی با حضور دکتر حسین زاده معاون دانشگاه و ریاست مرکز بهداشت استان ودکتر باوی نماینده معاونت درمان استان مهندس سیلاوی فرماندار و حاج آقای شمیل پور نماینده ولی فقیه و امام جمعه سوسنگرد و دکتر عطشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر مسئولین

آئین افتتاح بخشICUبیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان امروز پنجشبه ۹۸/۷/۱۱طی مراسمی با حضور دکتر حسین زاده معاون دانشگاه و ریاست مرکز بهداشت استان ودکتر باوی نماینده معاونت درمان استان مهندس سیلاوی فرماندار و حاج آقای شمیل پور نماینده ولی فقیه و امام جمعه سوسنگرد و دکتر عطشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر مسئولین ادارات ، نهادها،بخشICU بیمارستان شهدای نفت را افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان دکتر عطشانی در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت اباعبدالله الحسین و نزدیک شدن به اربعین حسینی گفت ؛ بخش ICU این بیمارستان با ۶تخت و زیر بنای۳۴۳متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۸میلیارد ریال ازاعتبارات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز میباشد.

دکتر عطشانی افزود:شهرستان های سوسنگرد،هویره،بستان،و دیگر شهرهای تابعه با نبود این بخش بیماران تصادفی و یا داخلی و یا نفرولوژی که نیاز بهICU دارند، مجبور بودیم که آنها را به مرکز استان اعزام می کردیم. که با توجه به محدود بودن تخت های خالی IcU در بیمارستان های استان مشاهده شده بیمار چند روز در بخش عادی بستری می شد تا برای همان تخت ICU تهیه کنیم. اما امروز داریم می بینیم که به همت دانشگاه جندی شاپور اهوازکه در رأس آنها دکتر نظری ریاست دانشگاه و معاونت درمان استان و تمامی دست اندرکاران توانستیم این بخش ویژه به بهره برداری برسانیم.

دکتر عطشانی خاطر نشان کرد ؛؛که این بخش مجهز به بهترین دستگاهای روز از جمله دستگاه تهویه مکانیکی (ونیتلاتور)، پایشگرهای فعالیت قلب از جمله تجهیزات دور سنجی (تله متری) یا ضربان سازها، پیس میکر، تجهیزات دیالیزی، برای مشکلات کلیوی،تجهیزات برای پایش مداوم کارکرد های بدنی، شبکه ای از لوله های داخل وریدی،لوله های تغذیه،لوله های بینی-معده(نازوگاستریک)، پمپ های تخلیه یا ساکشن،درن ها و کاتترها، مجموعه ایی از داروها برای درمان عوارض اولیه ناشی از بستری شدن هستند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.