کد خبر : 580
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 12:09
-

اداره بیمه سلامت باید هر چه سریع‌تر در هندیجان مستقر شود

اداره بیمه سلامت باید هر چه سریع‌تر در هندیجان مستقر شود

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نه‌ تنها اداره بیمه سلامت بلکه همه ادارات و سازمان‌هایی که هنوز در این شهرستان مستقر نشده‌اند باید در این شهر محروم مستقر شوند در غیر این صورت پیگیری‌های قانونی صورت می‌گیرد. مسئولان هندیجان و استان خوزستان برای برطرف کردن محرومیت این شهر تلاش و کوشش کنند ما

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نه‌ تنها اداره بیمه سلامت بلکه همه ادارات و سازمان‌هایی که هنوز در این شهرستان مستقر نشده‌اند باید در این شهر محروم مستقر شوند در غیر این صورت پیگیری‌های قانونی صورت می‌گیرد.

مسئولان هندیجان و استان خوزستان برای برطرف کردن محرومیت این شهر تلاش و کوشش کنند ما هم حمایت و پشتیبانی می‌کنیم زیرا وضعیت امروز هندیجان مناسب نیست.

وی افزود: امروز وضع مردم در این شهرستان مناسب نیست بلکه اسفبار و غیرقابل‌ تحمل شده به ‌هیچ ‌وجه پذیرفته نیست که این شهرستان با صلاح ‌دید دولت ارتقا یابد اما هنوز ادارات آن مستقر نباشد، بنده از مسئولان که کم‌ کاری کنند ناراضی بوده و اگر حرکتی نکنند پیگیری‌های قانونی را انجام خواهم داد.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از اداره کل بیمه سلامت استان خوزستان به‌ ویژه مدیرکل پرتلاش آن خواستارم که جهت استقرار این اداره مهم در هندیجان تلاش و کوشش بیشتری کرده تا مشکل مردم و تردد نکردن در این جاده‌ها برطرف شود.

وی گفت: امروز ما با چالش‌های زیادی در این شهرستان روبه‌رو هستیم که نتیجه کم‌ کاری و بی‌توجهی سالیان بوده و تا امروز ادامه دارد. مسئولان دولتی و ادارات کل آن‌ها در استان خوزستان باید نسبت به این شهرستان محروم همکاری بیشتری داشته باشند.

گلمرادی عنوان کرد: دولت باید بر اساس عدالت ثروت و بودجه‌های کشور را تعیین کند، عدالت یعنی اینکه هر چقدر از مرکز کشور و یا استان دور باشید باید بودجه بهتر و بیشتری دریافت کنید چرا که به شهرها و مناطق دور افتاده کمتر توجهی می‌شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس چون‌ که هندیجان از مرکز کشور و مرکز استان دور است هیچ بودجه کافی دریافت نمی‌کند و به همین خاطر هیچ‌ کس به فکر این منطقه نیست حتی ادارات مورد نیاز آن‌ها را مستقر نمی‌کنند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.