کد خبر : 5591
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 23:53
-

فرماندار شهرستان شادگان خبرداد:آغاز فعالیت ۸ کمیته ستاد اربعین در شادگان

فرماندار شهرستان شادگان خبرداد:آغاز فعالیت ۸ کمیته ستاد اربعین در شادگان

به گزارش خبرنگارما از شادگان ، مهندس حاجیان فرماندار شادگان از تشکیل هشت کمیته به منظور تسهیل پیشبرد اهداف ستاد بزرگداشت اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد. سعید حاجیان فرماندار شادگان با اعلام این خبر، اظهار کرد: هشت کمیته برای استقبال هر چه باشکوه‌تر از زوار اربعین حسینی(ع) در شادگان تشکیل و در ایام

به گزارش خبرنگارما از شادگان ، مهندس حاجیان فرماندار شادگان از تشکیل هشت کمیته به منظور تسهیل پیشبرد اهداف ستاد بزرگداشت اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.
سعید حاجیان فرماندار شادگان با اعلام این خبر، اظهار کرد: هشت کمیته برای استقبال هر چه باشکوه‌تر از زوار اربعین حسینی(ع) در شادگان تشکیل و در ایام سفر اربعین برای خدمت به زایرین برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را تا حد توان انجام خواهند داد.
فرماندار شادگان با اشاره به خدماتی که ستاد اربعین حسینی شهرستان شادگان به زوار ارایه می‌کند، گفت: این ستاد در قالب کمیته‌های  فرهنگی، پشتیبانی، حمل و نقل، کمیته انتظامات، اطلاع رسانی، بهداشت و درمان، محیط زیست و کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه  به زایران خدمات رسانی می‌کنند.
فرماندار شادگان افزود: تمهیدات لازم با برگزاری نشست‌های ستاد اربعین در شادگان اندیشیده شده و هم‌چون سال‌های گذشته در ایام اربعین حسینی(ع) مسوولین در کنار مردم آماده خدمت به زوار هستند.
حاجیان در پایان بیان کرد: مراسم اربعین حسینی یک حرکت بزرگ فرهنگی در جهان اسلام محسوب می‌شود که باید از این ظرفیت حداکثر استفاده شود.خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.