کد خبر : 5540
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 - 12:32
-

قوه قضائیه دست دلالان را از بازار کوتاه کند‌

قوه قضائیه دست دلالان را از بازار کوتاه کند‌

قوه قضائیه دست دلالان را از بازار کوتاه کند‌ امام جمعه اهواز گفت: یک روز برنج و روز دیگر یک کالای دیگر را احتکار می‌کنند و اگر دست این دلالان را از بازار کوتاه کنیم وضعیت اقتصادی به روال عادی برمی‌گردد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز

قوه قضائیه دست دلالان را از بازار کوتاه کند‌
امام جمعه اهواز گفت: یک روز برنج و روز دیگر یک کالای دیگر را احتکار می‌کنند و اگر دست این دلالان را از بازار کوتاه کنیم وضعیت اقتصادی به روال عادی برمی‌گردد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در نماز جمعه این هفته اهواز اظهار داشت: آمریکا و اروپا درصدد هستند تا با استفاده از مشکلاتی از قبیل تورم و ایجاد موانع بر سر راه جوانان برای شاغل شدن؛ ضربه‌های سهمگینی را به کشور وارد کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال تحمیل اراده‌های خود به نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: برای رسیدن به ثبات قیمت نیازمند یک روحیه مطالبه‌گری مناسب البته همسو با قانون است زیرا با افزایش قیمت‌ها شاهد خرید بیشتر از سوی مردم هستیم.
امام جمعه اهواز ادامه داد: شاهد هستیم که عده‌ای از بدنه دولت حاضر به همکاری برای کاهش و ثبات قیمت‌ها نیستند بنابراین ما مردم باید وارد میدان شویم و با یک ماه کمتر خوردن و مدیریت مناسب سبب کاهش و ثبات قیمت‌ها شوند.

وی خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: اگر قوه قضائیه چند تن از دانه درشت‌های مفسد اقتصادی را اعدام کند بدون شک مشکل حل می‌شود چرا که یک روز برنج و روز دیگر یک کالای دیگر را احتکار می‌کنند و اگر دست این دلالان را از بازار کوتاه کنیم وضعیت اقتصادی به روال عادی برمی‌گردد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.