کد خبر : 5515
تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1398 - 13:59
-

کار فرهنگی یکی از راههای تاثیر گذار در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

کار فرهنگی یکی از راههای تاثیر گذار در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

معاون فرماندار حمیدیه در جلسه کار گروه اجتماعی فرهنگی شهرستان که با حضور سایر اعضاء در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، هدف از تشکیل این کار گروه را بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان دانست و گفت: کار فرهنگی یکی از راههای تاثیر گذار در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، هومان طهماسبی بیرگانی معاون فرماندار حمیدیه در این جلسه، هدف از تشکیل این کارگروه را بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان حمیدیه و بحث و تبادل نظر در این خصوص بیان کرد و افزود: کارشناسان و متولیان فرهنگی و اجتماعی به عنوان یکی از متولیان اصلی فرهنگ سازی در جامعه، لازم است با ارتقای فرهنگ عمومی جامعه و شناسایی معضلات در جهت رفع موانع و مشکلات قدم بردارند.

 

 

وی با بیان اینکه کار فرهنگی یکی از راههای تأثیرگذار در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از توانایی انجمن های مربوطه در شهرستان در این راستا کمک بگیرد و همچنین سایر ادارات و نهادها نیز باید دراین مسیر همکاری نمایند.

 

 

طهماسبی خاطرنشان کرد : اجرایی کردن برنامه های متنوع فرهنگی و پیگیری مصوبات کارگروه شهرستان می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای سطح سرمایه های اجتماعی داشته باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.